Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2023 17:51 - Законът за любовта
Автор: mihailts Категория: Други   
Прочетен: 8092 Коментари: 5 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Влюбеният човек е всеотдаен към човека, когото обича. Неговата всеотдайност е най-доброто в любовта, когато е обичан, но е най-лошото в нея, когато е излъгън, че е обичан.
   Горните две изречения са законът за любовта, защото:
   - с първото се опредеделя любовта-всеотдайност;
   - всяко мнение за любовта, което е съобразено с тях, е истина, а което не е съобразено с тях, е лъжа.
   Основните мнения за любовта, които са:
   1. Истини:
   - Взаимната любов е най-прекрасното за човек в човешките взаимоотношения;
   - Когато човек слуша любовта си, избира правилно или грешно човека, с който ще създаде семейство;
   - Обичай само хора, които заслужават, да ги обичаш. 
   2. Лъжи:
   - Любовта е най-прекрасното за човек в човешките взаимоотношения;
   - Послушай любовта си, за да избереш правилно човека, с който ще създадеш семейство;
   - Обичай всички хора.
   В общественото мнение за любовта властват лъжите за нея. Ако вярващите им имат късмет,  тяхната любов е щастлива, а ако нямат късмет, любовта им е нещастна. Пример за резултата от нещастна любов е въпроса на дете към майка му, която е повярвала на лъжите за любовта и е излъгана от своя любим: мамо, защо нямам татко?
   Забележка: Постингът има връзка с постинга ми " Какво иска, прави и не може жената, когато е влюбена ".



Гласувай:
41


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
09.02.2023 22:10
Харесаха ми разсъжденията ти! Философски, издържани!
Но ми припомни и нещо в миналото, че любовта е прозаична!
Когато ми се каза ,че за жената любовта е маска И учудено вперих поглед, без да питам, за разяснение Какво има предвид? И то последва:
- Жената иска да има деца! А когато те дойдат, те и са любовта!
Така е ,заложено е това в жената! Да се моли мъжът, все пак, тя да не е богомолка!
Наскоро гледах една богомолка, по асфалта, едва се движи? Приближих се, като имах едно на ум! Сигурен бях, че е женска! Да, по корема и бяха полепнали отдолу безброй , набъбнали яйца! Стана ми ясна и съдбата на баща им!!!!!!!
Но, заради неизлюпените ,бях готов да я спася от гумите ня някоя кола! Но тя успя сама да се справи!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
2. kvg55 - mihailts,
09.02.2023 22:54
За коментар на любовта не ме търси. Видя ли стихотворение на любовна тема и бягам.
Влюбванията ми, с изключение на това в гимназията, не са били успешни.
цитирай
3. mihailts - Отговор за leonleonovpom2 -
10.02.2023 19:26
Истина е, че основното в програмата на жената е, желанието да има деца. Нейната пълна програма е в "законите на Гаврилов за семейството". Тази програма и мнението на жените за нея е в постинга ми " Мнението на жените за законите на Гаврилов относно семейството". Има го в блогрола - номер 9.
цитирай
4. zaw12929 - любовта свързана с брака се подч...
10.02.2023 23:12
любовта свързана с брака се подчинява на клетвата "докато смъртта ни раздели?!"

така ли е или не е искам да знам
цитирай
5. mihailts - Отговор за zaw12929 -
11.02.2023 13:09
1. Общият случай на брак е:
- двамата се обичат;
- единият обича, а другият лъже, че обича;
- двамата не се обичат, а се женят по сметка или принуда.
Твоят въпрос е валиден само за частният случай на брак, когато двамата се обичат. Тогава отговорът е " да ". Заради вярата си в лъжите за любовта, ти мислиш само за този частен случай и не разбираш, че мислиш за частен случай. Затова не разбираш, че твоят въпрос не е валиден за другите частни случаи на брак. А аз в " Законът за любовта ", говоря за общият случай на брак.
2. Вярата е причина за добро или зло.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihailts
Категория: Други
Прочетен: 675133
Постинги: 163
Коментари: 606
Гласове: 27616
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930