Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2023 04:00 - Доверие в Бога
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 453 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  „Уповавай на Господа от все сърце и не се облягай на своя разум. във всичките си пътища признавай Него и Той ще оправя пътеките ти.“ (Притчи 3:5-6)

За прочит: Притчи 3:5-6

Баща ми служеше като пастор в друг щат и беше много посветен на своята работа. Той страдаше от диабет и трябваше редовно да си поставя инсулин. Един ден, след като му гостувах, се помолих Бог да не позволява на татко да умре самотен. Три седмици по-късно, в недерна сутрин ми се обадиха, че са го открили мъртъв в офиса му в църквата. Почувствах гняв от факта, че баща ми е бил съвсем сам в последните мигове от живота си. Бях бясна и на Бога, защото не беше чул молитвите ми. Започнах да чета Библията и да се моля. Скоро след погребението на татко започнах да чувствам Божия мир.
Да се доверяваш на Бога, означава да вярваш,че каквото и да се случва, Неговото слово е вярно, и да го изпълняваш в живота си. Господ ни приема, когато сме наранени, самотни, изплашени или просто не знаем какво да правим. Каквото и да преживяваме - загуба на близък човек или проблеми в работата, в семейството,  с приятелите - можем да имаме пълно доверие на нашия Господ.

Молитва: Боже, помагай ни да Ти вярваме и да се покоряваме на Твоето слово, независимо от това колко трудно ни изглежда всичко. Нека се надяваме непоколебимо на Твоята любов и вярност, амин.

Мисъл за деня: Когато всичко ми изглежда изгубено, Бог ме изненадва, като ми дава нужното разбиране.

Автор: Йоланда Кукси (Калифорния)

Да се молим за: ПАСТОРИТЕ



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468087
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930