Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2021 16:10 - Верижен багер Volvo EC360BLC
Автор: bager Категория: Други   
Прочетен: 801 Коментари: 8 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 От две години съм оператор на машина от тази марка и съм много доволен. В фирмата която работя се стараем да извършваме качествено и прецизно възложените ни изкопни обекти.










Гласувай:
3



Предишен постинг

1. valdor1355 - Браво на Вас! Голям машинен звяр ...
23.06.2021 21:32
Браво на Вас! Голям машинен звяр карате! :))))))
цитирай
2. bager - valdor1355
24.06.2021 10:41
Здравейте :))) Сърдечно Благодаря за отзива!
Машината си я бива но изисква огромна подръжка. Като цяло собственикът на фирмата в която работя залага на марките Volvo. Автопаркът ни от самосвали пък се състои също от Volvo и DAF. Нашите конкуренти в бранша масово залагат на багери CAT и Hyundai и самослави MAN и Mercedes но Волво не отстъпва по никакъв начин.
Извинете ме че занимавам дама като Вас с моите страсти, но наистина си обичам работата.
Поздравявав Ви още веднъж и продължавайте с Панталеев и Петев да подържате забавният дух в това пространство. Когато мога и съм свободен ще Ви следя :)
С уважение
Любомил
цитирай
3. valdor1355 - Господин Любомил, още вчера вни...
24.06.2021 17:55
Господин Любомил, още вчера внимателно изгледах клиповете.... :) Много ми допадна как ръмжи и трака. За секунда допуснах, че би могло при необходимост да се превърне в танк или в МАРСоход. :)
Да, Господата Петеф и Панталеев са много приятни и интелигентни джентълмени и аз следя публикациите им с голям интерес. Заповядайте, присъединете се когато сте свободен, ще ни бъде много приятно.
П.п: Имам слабост към големи, ревящи машини :). Колко коня е вашият подопечен и колко гори? :)
цитирай
4. bager - valdor1355
25.06.2021 11:10
Много се радвам, че проявате силен интерес към тези машини.
Моят Волво когото деля с един колега - защото понякога или аз цял ден работя 8 часа, на другият той или се сменяме - 4 часа аз - 4 той в зависимот от обекта и изкопа който трябва да се направи, та моят Волво е с мощност 184 kW, произведен е 2006 година, тежи 35800 kg като може да работи с всякакъв обем кофа, пригоден е като всяка такава машина и с хидрочук. Тази дейност с рушенето не я обичам - преди години ни пратиха да рушим една незаконна къща и ми стана много мъчно за хората които останаха на улицата. Не бяха роми! Иначе съм работил преди години и на старите руски машини, бил съм оператор и на Булдозер ДТ-75 и Т-130. Руските машини си ги бива още и много наши конкуренти в този Бизнес ги използват.
Още веднъж Ви Благодаря!
Поздрави
Любомил! :)
цитирай
5. valdor1355 - Да Ви призная смятах, че е по- мощен. ...
25.06.2021 22:53
Да Ви призная смятах, че е по- мощен. Честно не проумявам защо е само 184 kW! Но аз съм жена и не разбирам от тези неща. Пък от верижни машинки съвсем изобщо.... :))
Съжалявам, че е трябвало да свършите работата си, изпълнен с такива чувства. :) Но законът трябва да се спазва от всички. Въпреки това аз не знам защо трябва да се събаря нещо, което е годно за обитаване, вместо да се пуснат вътре хора, за да го стопанисват срещу общински наем например.
Поздрави. :)
цитирай
6. bager - valdor1355
28.07.2021 14:15
Здравейте! Моля да ме извините за толкова късният отговор - повече от месец! Цял месец имах куп строителни задачи. Сега по жегите поне работим до обяд защото следобед е някакъв ад.
Моят Volvo е доста мощен но леко пострада. Скъса верига и сега е на ремонт за неизвестно време. В момента съм оператор на колесен багер CAT и се чувствам не на място. Свикнах толкова много със старият си багер понеже от 6 години работя на него.
Иначе и аз съм против събарянето но няма начин. Щом е поставена тази тежка задача, трябва да сеизпълни.
Още веднъж Ви Благодаря сърдечно за интересът към моята професия!
Поздрави!
Любомил
цитирай
7. valdor1355 - Здравейте. :) Изобщо не се при...
04.08.2021 16:32
Здравейте. :)
Изобщо не се притеснявайте, че не сте отговорил своевременно. Задълженията преди всичко. Чудесно лято Ви желая и разбира се Вашият Volvo да не аварира повече.
Поздрави. :)
цитирай
8. bager - Здравейте. :) Изобщо не се при...
31.08.2021 14:51
valdor1355 написа:
Здравейте. :)
Изобщо не се притеснявайте, че не сте отговорил своевременно. Задълженията преди всичко. Чудесно лято Ви желая и разбира се Вашият Volvo да не аварира повече.
Поздрави. :)

Сърдечно Благодаря! Всичко най добро и на Вас!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bager
Категория: Други
Прочетен: 40337
Постинги: 8
Коментари: 8
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. 1