Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2011 10:30 - Моето Его
Автор: panazea Категория: Други   
Прочетен: 2377 Коментари: 9 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

        Растя си Аз , заобиколена от Любов . Катеря се по дърветата и пея на птичките , и те са ми приятели . Слънцето ме гали и ми се усмихва ласкаво. Любовта ни е взаимна .
Винаги имам един неотменим страж , който се грижи за мен , пази ме от чуждата жестокост - Моето Его . Когато външната агресия се засилва , То се разтреперва от възмущение. Дава ме напътствия , кога да си замълча и да отмина , кога да премина в настъпление . Отключва в мен неподозирани сили за самозащита . Усещам външната провокация с цялото си същество . Ураган от недоволство избухва в мен . Не мога да се позная .Импулс ми дава Моето Его . И така години наред . То е най-верният ми съюзник . Води ме през годините. Помага ми да правя разлика между добро и зло ,защитава ме и активизира моите сили за самозащита. Не позволява на друго Его да ме тъпче , подценява или унижава . Ще кажете , че съм много надменна . Ами сигурно съм получавала много удари в живота , които не са ме унищожили , а само закалили . И съм си изградила БРОНЯ срещу унижението .
Моето Его ме води към изследвания и открития в търсенето на Истината за Смисъла на моето съществуване. Доволно е , когато имам успехи и чертае пътя ми за напред . Не виждам смисъл да се освобождавам от моето Его . Това сигурно ще се хареса на други Ега , които искат да ме Елиминират ? Няма да Им доставя това удоволствие . Аз обичам Моето си Его и винаги се допитвам до Него .Интуитивно усещам кой ми е приятел и кой - неприятел .
Моето Его ми казва не " Аз срещу другите " , а  " Аз със другите " .
Ако на някой не му харесва Моето Его , да попита Своето Его - ЗАЩО?
Аз разбирам другите ЕГА и им давам право , когато Те не преминават своята си Сфера .

На брега на морето Архимед чертае кръгове . Един завоевател , римлянин , минава през тях .
- Не докосвай моите кръгове - вика Сиракузецът на Неграмотния римлянин . А онзи изважда меча си и го пробожда . Това се случва 212г. преди Христа.
Така Древността загубва един велик мислител и практик .
Всеки не може да е Архимед , но може да се въздържи и да не извърши злодеянието на Римлянина.
" По делата им ще ги познаете "
"Доброто дърво дава добри плодове , а лошото- лоши."

Ще попитате защо Ви пиша всичко това ?
За да се предпазите от външна агресия и да не бъдете агнета в ръцете на злодеите. Вашето Его Ви пази .
Обичайте се и обичайте Своето Его !
То ще ви пази !
Панацея

Категория : Аз и другите



Тагове:   моето,   его,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sande - Хубаво есе си написала, panazea, споделила си за панацеята, която теб те пази ...
10.03.2011 11:03
Но щом е панацея, тя може да пази и другите.
Знаеш ли какво казва шопа за нвеговата панацея: "Мен злобата ме крепи!"
Това на шега, не ми забелязвай.

Иначе на практика в живота повечето хора си изработват по интуиция някаква броня, която да ги пази от ударите на външния свят.

Най-уязвими са чувствителните хора, нежните хора, финните хора, те са раними.
И който не си изработи тази ризница, често става жертва и плячка на по-грубите , по-хитрите, по агресивните и даже на по-силните физически.
Животът ги смачква и ли ги изтиква в периферията на жимота.
Някой свършват със самоубийство.

Ами прекрасната, нежна поетеса от Бургас, съвсем младата Петя Дубарова. Каква звезда, изгряваше в България. Но не можа да понесе една обида!
Човек трябва още от малък да има оръжието за оцеляване.За отбрана! И за победа!
цитирай
2. stela50 - Много мъдро и силно послание ,panazea ...
10.03.2011 16:45
И моето Его казва същото :...Моето Его ми казва не " Аз срещу другите " , а " Аз със другите " . Много си права ...Обичайте се и обичайте Своето Его !
То ще ви пази !
Благодаря за умните слова ,благодаря ти !
цитирай
3. panazea - Санде , моето его ми нашепва , че сме добри приятели .
10.03.2011 17:09
sande написа:
Но щом е панацея, тя може да пази и другите.
Знаеш ли какво казва шопа за нвеговата панацея: "Мен злобата ме крепи!"
Това на шега, не ми забелязвай.

Иначе на практика в живота повечето хора си изработват по интуиция някаква броня, която да ги пази от ударите на външния свят.

Най-уязвими са чувствителните хора, нежните хора, финните хора, те са раними.
И който не си изработи тази ризница, често става жертва и плячка на по-грубите , по-хитрите, по агресивните и даже на по-силните физически.
Животът ги смачква и ли ги изтиква в периферията на жимота.
Някой свършват със самоубийство.

Ами прекрасната, нежна поетеса от Бургас, съвсем младата Петя Дубарова. Каква звезда, изгряваше в България. Но не можа да понесе една обида!
Човек трябва още от малък да има оръжието за оцеляване.За отбрана! И за победа!

цитирай
4. panazea - Здравей , Таня , благодаря , че си тук !
10.03.2011 17:11
stela50 написа:
И моето Его казва същото :...Моето Его ми казва не " Аз срещу другите " , а " Аз със другите " . Много си права ...Обичайте се и обичайте Своето Его !
То ще ви пази !
Благодаря за умните слова ,благодаря ти !

цитирай
5. tit - "Аз с другите..."
10.03.2011 17:27
И силата да зачиташ чуждите кръгове.:)
Блян ли е класическата култура, Пан?:(
цитирай
6. panazea - Не , Тит, то си е вродено в човека .
10.03.2011 18:09
Някои изневеряват на себе си .
цитирай
7. magicktarot - Не знам дали е его, Панацея,
10.03.2011 21:51
или това си самата ти, но си го казала силно и вдъхновяващо!:) Нещо като - не изневерявай на себе си и всичко ще е наред! Дай Боже повече такива силни Ега!
цитирай
8. panazea - Здравей , мила ! Прегръщам те ! Усещам , че си прекрасен човек ! Поздрав !
11.03.2011 10:16
magicktarot написа:
или това си самата ти, но си го казала силно и вдъхновяващо!:) Нещо като - не изневерявай на себе си и всичко ще е наред! Дай Боже повече такива силни Ега!

цитирай
9. gwendoline - Как съм пропуснала това!
17.03.2011 16:44
Толкова ми харесва, че ще си го сложа в блогрола! Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6841425
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56403
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031