Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2013 03:27 - Отново същата тема... какво пък, харесва ми ^_^
Автор: achii Категория: Забавление   
Прочетен: 1625 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 15.11.2013 18:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте :) Скоро не съм писала, но последните дни ми бяха доста "продуктивни" и много бих желала да ги споделя с вас ^_^

Става въпрос отново (защо не?) за сайтовете PTC - ако не си спомняте кои са - това са онези, на които кликаш рекламки и ти плащат за това :)
Та, в последните дни си направих минимума (за трети път) за теглене + още няколко доларчета отгоре (малко по-надолу ще пусна подробно снимки) :P 

За последните 9 дни съм направила 6+$ като се има впредвид само в един сайт (линк - в края на статията :P ) Предполагам се чудите как само от кликане на реклами са направени, затова ви казвам - НЕ, не е само от това :)

В сайта има доста варианти, при които можеш да печелиш - 4 на брой са :) Първия начин е кликането на рекламките (горе-долу на ден се взимат по около 0,03$ при стандарти членове). Вторият начин е да се клика на ClixGrid - това е нещо като разграфена таблица с квадратчета 30х20 - всеки ден имате по 30 опита за кликане на произволни квардатчета, като печалбата тук е до 10$, както и допълнителни опити :) (за момента аз съм успяла само няколко пъти да уцеля правилните квадратчета и съм получила общо 3,10$ + множество допълнителни опита). Третият начин е чрез извършване на "оферти" (тук съм направила точно 8 за цялото ми време в сайта - 0,56$, не ги правя много, доста рядко ги отварям :D ). Четвъртият начин, най-доходоносния и този, на когото залагам най-много последните дни, е правенето на задачи (tasks). Там заплащането е различно в зависимост от вида на таска, колкото по-сложен е толкова повече се плаща (спомням си, че отдавна правих таск със заплащане 0,17$) и обратното - обикновено най-много има със заплащане между 2 и 7 цента :) 


Друг вариант за натрупване е чрез завършването на дневните цели или това е така наречения Daily Checklist Bonus (прилагам снимка от вчерашния ми, както и от бонуса ми от 7ми ноември) >
imageimage

Както сами може да се досетите - за да получите този бонус трябва да извършите дадените цели, а те са:
* да кликнете на поне 2 рекламки;
* да кликнете на поне 20 квадратчета в ClixGrid;
* да направите 10 таска ИЛИ да направите 2 оферти ИЛИ да направите 5 таска и 1 оферта;
 * да посетите поне 1 път форума :)


Тъй като споменах малко по-нагоре за стандартните членове, бих желала да разясня на кратко - при регистрацията си всеки един потребител е стандартен член ( има една задължителна рекламка от 0,01$, 30 опита в ClixGrid, както и дневният бонус е 5% от изкараните през деня). Обаче ако желаете да се възползвате от пълната сила на сайта може да станете и премиум член - струва 17$ годишно и Ви гарантира 4 задължителни рекламки от 0,01$, 60 опита в ClixGrid, както и 12% дневен бонус.


В началото на статията обещах снимки, затова започвам с тях :P
Първата, която ще Ви покажа е снимката с изкараните ми долари пред последните 9 дни, както и бонусите от тях >
prikachi.com/images/949/6755949w.jpg (нещо не ми дава да я кача като снимка, затова давам линк към нея :) )

Това е първото ми плащане (минимума за стандартни членове е 8$, а за премиум - 6$) > 
image

Второто ми плащане от 9,70$ >
image

В момента в баланса имам над 13$, които мога да изтегля по всяко време :) Плащането става по няколко начина > с чек (веднъж месечно), но има доста висок минимум - 100$ :) Може да бъдат преведени чрез Payza - превеждат се всеки понеделник и всеки петък :) Аз лично използвам и препоръчвам Paypal > бързо, сигурно и удобно :) Отново се превеждат всеки понеделник и петък и се появяват директно в акаунта Ви, след което ако желаете може да си ги прехвърлите на дебитната си карта и да си ги ползвате :)

Това е от мен, да се надявам, че съм събудила любопитството Ви и че съм засегнала най-важните неща изчерпателно :)

Както обещах, ето го и линка към сайта, можете веднага да се регистрирате и да трупате в акаунта си $$$ >
 www.clixsense.com/

image




Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: achii
Категория: Забавление
Прочетен: 20944
Постинги: 10
Коментари: 24
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031