Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2010 15:45 - Отрицателен подбор
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 5273 Коментари: 28 Гласове:
26

Последна промяна: 02.02.2010 16:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Докато слушах речта на учени срещу ГМО , забелязах една малка подробност. Специалистът говореше за НЕЕСТЕСТВЕНИЯ ПОДБОР

UNNATUREL SELECTION

Дам , в България вече 65 години се извършва ОТРИЦАТЕЛЕН ПОДБОР на хората!

Колкото човек е по-негоден , толкова по-голяма е вероятността той да бъде сред управляващите!

Аз съм инженер и знам как се топи желязото. В пещта се зарежда руда и кокс и при определена температура желязото заприличва на ледените късове по Черно Море!

Целият боклук/шлаката/ излиза на повърхността и се излива , за да остане чистият метал , който се легира с примеси на Кобалт , Манган и се получава хубава гъвкава стомана!

Именно от шлаката, от този БОКЛУК , който излиза на повърхността , се създава управляващата ни класа!

Като й дават различни цветове : Червено, жълто , синьо , искат да ни заблудят , че има разлика !

Разлика няма, дами и господа!

Това е шлаката ! Тя се изхвърля , за да може да се получи хубава стомана!

Ето защо ние когото и да изберем , все на недостойни люде попадаме!

На пазара има само ГНИЛИ ЯБЪЛКИ и ние трябва от тях да си изберем !

80% от хората вече категорично се отрекоха да ядят гнили ябълки!

Трябва на пазара да излезнат ябълки, които не са корумпирани, без висящи дела, които не са подсъдими и които не участват в съмнителни сделки и далавери!

Че нищо не е случайно в БГ и това е отдавна замислен план ,влезнал в действие се вижда от тук

 

http://nesstor.blog.bg/politika/2010/01/23/novata-aristokraciia.478167

 

А ние се караме помежду си! Те пък си плетат кошницата!
Дъщерята на Софиянски се залюбила със сина на Божков , защото и двамата следват в Лондон и ще се върнат като знаещите и можещите! Нищо лично! Само , че някои неща се набиват на очи!
Някога другарите изпращаха децата си да учат в Русия и те даже не знаеха добре български , това обаче не им пречеше да бъдат министри!

Докато кадрите се избират от тази върхушка , България няма да се оправи!

Те нямат и желание да променят нещата! Ха, кой си дава кокала!

Въпросът е оттук нататък ние ще ги търпим ли или ще се създаде движение

ЗА БЪДЕЩЕТО НА БЪЛГАРИЯ

 

 




Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. xfire - Много хора биха се включили в такова ...
02.02.2010 16:03
Много хора биха се включили в такова движение, но малко биха го създали. Няма истински лидери в БГ или може би има, но никой не им разрешава да изплуват.
цитирай
2. panazea - Огънче,
02.02.2010 16:39
отдавна искам да опиша как се топи желязото!
Не исках да се занимавам с политика !
Всичките ми приятелки от различни партии , занимаващи се с политика умряха!
Въздухът не е здравословен!
За пръв път имам трибуна!
За пръв път в живота си мога да издигна глас и да кажа:
Махнете се диваци
не щем да ви търпим !
Искам хората да разберат , че ние сме едно . Да не се делят , да не се карат!
Първо да се почувстват съпричастни към случващото се в страната и света!
Благодаря , че беше тук!
цитирай
3. tit - Това с неделенето е трудната част!
02.02.2010 17:06
С насадения масово индивидуализъм и отчаянието, че нещо може да се промени!:(
Поздрави!:))
цитирай
4. panazea - Тит,мила,
02.02.2010 17:45
Колкото и да са ви различни блоговете , в едно си приличат ! Пишат истината!
И на хората тук вярвам повече , отколкото в реалния живот! Ха! Защо ли?
Аз дълбоко в себе си съм един индивидуалист! Но виждам , че колкото и да съм смела, няма да ми достигнат силите!
И друго си е , когато хората ти отговарят , даже и да не споделят твоите надежди!
Приятна вечер , мила!
цитирай
5. ivesa - Панацея,много хора не осъзнават,че от тях самите зависят промените към добро
02.02.2010 18:52
Разбира се,че не трябва да търпим безобразия.Трябва да се противопоставяме на нередностите.Идеята ти за създаване на ново движение е страхотна!Поздрави!:)))
цитирай
6. wonder - Ти наистина си Панацея!
02.02.2010 20:02
Прегръщам небето ти!
цитирай
7. panazea - Ивеса, трябва да се започне отнякъде!
02.02.2010 20:48
Не може повече да стоим безучастни !
Благодаря , мила , че винаги си с мен!
Някак си те чувствам сестра близначка , въпреки че сигурно си много по-млада от мен! Ти си сродна душа!
цитирай
8. panazea - Чудо , благодаря , за сега е само едно неосъзнато желание!
02.02.2010 20:52
Кога ще се реализира! Дай , Боже!
Днес е Сретение Господне!Веки ми напомни!
Ще го обмислим!
И в няколко деня
тайно и полека ,
народът порасте
на няколко века!
цитирай
9. panazea - Боголюбие!
02.02.2010 21:02
Това е спонтанно и неосъзнато!
Радвам се че има добри българи!
Това е още само проект !
Лидер си няма !
Има само българи , милеещи за родината си!
Ние сме православни християни и без Божията благословия не ще успеем !
Искам да споделя с вас , че основата трябва да е широка , да не се делим на вътрешни българи и външни !
Да няма борбички за надмощие!
Само един ЦЕЛЕН НАРОД и ЕДНА ИДЕЯ!
Всеки , който не се е опетнил , ще бъде добре дошъл !
В наши дни има дефицит на почтеност!
Боже Господи, помогни ми!
Апостолът не успя !
Толкова хора загинаха и не успяха!
Ние нямаме избор !
Трябва да успеем!
цитирай
10. hel - Образно си го представям така: от ...
02.02.2010 21:03
Образно си го представям така: от качествената стомана правим лодки, та да изплуват и да изхвърлят шлаката. Сложна ми е политиката, Тони! Мисля си - какви ли ще са новите взаимоотношения с новите управници?
цитирай
11. panazea - Да , Елена , първо липсва доверието!
02.02.2010 23:09
Познай на колко хора ще дам доверието си , щом са ни лъгали толкова пъти?
Ако се появи честен човек , как ще разберем че е честен , а не поредния измамник!
Мисля , че най - трудното е да се спечели доверието!
Даже и на свестни хора им спретнаха компромати!
Вече не се знае кой какъв е !
Има дефицит на почтенност!
Благодаря , Елена , че беше при мен!
цитирай
12. анонимен - Весо
02.02.2010 23:55
Този текст ме натъжи много. Всъщност наистина няма надежда. В чужбина ни гледат накриво, защото сме българи. В България ни гледат на кръв, само ако се опитаме поне за малко да излезнем от посредствеността. Никъде не ни искат. Аз съм на 38 г. и мисля, че съм от това поколение, което е поредната жертва. Днес ме управляват посредствени мутри. Утре техните деца ще управляват моите деца. Много е потискащо. Аз си мислих, че тенденцията за отрицателен отбор може и да спре при демокрацията, но уви тя продължава с пълна сила. Най-тъжното е, като гледам сред мои приятели, емигранти като мен, прокудени от България с 300 лв. заплата СЛЕД ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ, та тези хора възпроизвеждат същите идиотски идеологеми, с които подменяха нашия вот в изминалите 20 години.
Стига вече с тоя нелеп "антикомунизъм" ! Комунистите измряха 1944 г. Активните борци против фашизма изнесоха парите и в момента имат американско гражданство.
Стига вече и с другата крайност "да живее свободния пазар!" - вече и в Америка отричат безконтролното ултрадясно нарастване на капиталите, без държавна намеса.
Кога най-сетне ще започнем да разсъждаваме по съвременни стандарти ?
Кога ще приемем себе си, такива каквито сме?
Защото без да сме честни към себе си, никога не можем да бъдем честни и спрямо другите.
цитирай
13. panazea - Дам, идеологемите ги знаем!
03.02.2010 00:19
Българският народ си е виновен , той си избира !
Комунистите си отидоха? Дойдоха техните деша и внуци!
Българите са мързеливи! Те това си заслужават!
И като смесват жертвата с палача , те прехвърлят вината!
Аз мисля ВСЕКИМУ СВОЕТО
Един е убивал , а друг е работил! Не са едно и също!
Три съсипани поколения:на дядо , на татко и моето!
Сега искат да унищожат и бъдещето на децата!
Знаете ли колко сте млади и колко сила има във вас?
Дядо беше на 86 години и работеше и аз наивно дете го питам:Дядо , ти трябва да си много работлив , за да работиш на тази възраст!
Той ми отговори: Ако не работя , трябва да умра от глад!
И живя до 93 години и беше все засмян и така си отиде , с любов към децата !
А тези , който му съсипаха живота , си отидоха набързо !
Той на 40 години с жена и четири деца остава без къща/бомбандировките в София/. Не му дават работа , защото е бил гостилничар.
И пак оживя и си отгледа децата и те станаха прекрасни граждани!
Сега разбираш ли защо имам такава вяра , че истината ще победи?
Защото съм се учила от живота на дедите ми и знам , че човек ще успее!
А пъкленият план за унищожаване на българския народ ще се провали!
Аз вярвам в това!
Мили мои , не губете кураж!
Рано или късно Българский Лев ще се изправи срещу мъчителите си!
Самият факт , че сега мога да пиша!
Никога по-рано не съм имала тази възможност!
Никога не можех да кажа мнението си !
Е , поне днес се срещнахме и си поприказвахме!
И дай Боже да направим нещо!
Благодаря, че бяхте с мен!
цитирай
14. panazea - ot
03.02.2010 02:18
http://brand.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/01/22/o-syznavane.477790
цитирай
15. panazea - ot
03.02.2010 02:41
http://pensne.blog.bg/drugi/2009/10/26/obicham-vi-vsichkite.422989
цитирай
16. yuliya2006 - ЗЕМЯТА УМРЯ ...
03.02.2010 05:41
ЗЕМЯТА УМРЯ





Крещи земята, за семената,

отнеха ги, превърнаха в сделка.

Бизнес - монопол, печат и марка,

пари, пари, пари а семената.






Крещи земята за водата,

отнеха я, затвориха в бутилки.

Бизнес, отнеха и душата,

пари, пари, пари а водата.





Крещи земята, всичко взеха,

отровиха въздуха, разбиха тишината.

И в храма влязоха, вярата отнеха,

пари, пари, пари и умря земята.




31.08.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ


цитирай
17. bowman - panazea
03.02.2010 05:46
"Движение за България" ми звучи като "Сполука за България" . "Българи " звучи по просто, далеч по ангажиращо и нещо което политиците забравиха какво е .
България са българите, вековната история и хората които някога са се събрали заедно за да преборят това което ги е убивало, тях и бъдещето им. За мен да си българин означава да си скромен човек. Но за мен е достатъчно
цитирай
18. rat - А така де. За металургия ще си гов...
03.02.2010 09:10
А така де. За металургия ще си говорим, мани тая политика. Е не забравяй, че има и обратни процеси, като флотацията, там ако не се лъжа ценното излизаше на повърхността. Няма значение. Онзи ден през нощта гледах екранизация на Фермата. У нас сега навсякъде е пълно с прасета. Свинята е уникално животно. Тя е едно то малкото животни, при които инстинкта за търсене на храна е по-силен от майчиния инстинкт, та дори и от инстинкта за самосъхранение. Такива хора свине, днес ни управляват. Лошото е, че това не е само в България. Просто тук прекрачва границите на търпимостта. Поздравления за постинга.
цитирай
19. panazea - bowman,
03.02.2010 09:45
Съгласна съм !
БЪЛГАРИ
това е хубав призив!
Всички българи по света ! На цялото земно кълбо!
Всеки чужденец , който уважава Българите!
Нека не се делим даже и по този признак !
Не знам , давайте предложения!
Смятам , че платформата трябва да е широка!
Благодаря , за мнението!
цитирай
20. panazea - rat,
03.02.2010 10:06
Дам, Фермата е велик филм!
Трябва да се създадат такива условия , че след като се изгонят прасетата , другите животни да не направят същото !
Трябва да има коректив . Обществен натиск , който да не позволява да се правят извращения!
Ето това според мен е задачата на
ГРАЖДАНСКОТО ОБЩЕСТВО
Трябва да си го направим ние , иначе други ще ни го направят и ще обслужва неясно чии интереси!
Общество, което защитава българите по света . Навсякъде!
Аз нямам в предвид само българите в България!
Даже не мисля , че ще бъдат само българи!
Всички честни хора , които милеят за България!
Казвайте и вие своите мнения!
Благодаря ви!
цитирай
21. panazea - Джулинка,
03.02.2010 10:07
Нека да не бъдем песимисти.
Умориха 2 милиона българи. Все пак има още 7 милиона! Не всичко е загубено!
Загубихме само илюзиите си!
Прегръщам те мила!
цитирай
22. borsi - Нека да не бъдем песимисти. Умориха ...
03.02.2010 10:28
panazea написа:
Нека да не бъдем песимисти.
Умориха 2 милиона българи. Все пак има още 7 милиона! Не всичко е загубено!
Загубихме само илюзиите си!


2 милиона си е геноцид, а те стават от ден на ден все по-нагли. 20 години са цяло едно затрито поколение.
Не знам още 20 години дали бихме удържали.


цитирай
23. panazea - Аз загубих много любими хора,
03.02.2010 11:33
все още ми остана нещо!
За тях, за бъдещите хора , разбирай под 40 годишните , ние предишното поколение трябва да направим нещо!
И заедно да бъдем за
БЪЛГАРИЯ
Благодаря , че беше тук!
цитирай
24. mileidi46 - Da go napravim mila...
03.02.2010 18:57
da go napravim za Balgariq!!
No kak!Kak da se obedinim?Trqbva lider!
Nie si laem..kervana si varvi..
цитирай
25. ivesa - Панацея,права си.Трябва да се започне,откъдето си написала...
03.02.2010 20:28
Благодаря ти за хубавите думи!Аз също те чувствам близка.Хубава вечер ти желая!:)))
цитирай
26. mmagy - и той е Валери Симеонов - собстве...
03.02.2010 23:36
bogolubie написа:
и той е Валери Симеонов - собственикът на ТВ СКАТ. Добре е да има такова движение, но кой е лидерът? А ще издигне ли това движение знамето на Божието царство? Без Божията помощ никой няма да успее!


Вие познавате ли този човек/Валери Симеонов/???
цитирай
27. mmagy - Антоанета,възхищавам ти се!!!
03.02.2010 23:37
Антоанета,възхищавам ти се!!!
цитирай
28. panazea - Скъпи мои ,
04.02.2010 10:33
първо трябва ние да си се обединим около идея като тази за приятелството.
Аз нямам нагласата за лидер!
Интересувам се от вътрешния подтик на хората и
ми е съвестно да им влияя , за да не сбъркам !
Вашата съпричастност и отговори ме карат да мисля , че съм на прав път!
Господинът от ТV SCAT не го познавам !
Разчитам на вашите познания!
Един човек не може да знае всичко!
Много хора много знаят!
Тези от вас , които позноват хора с качества , могат да ги запишат тук !
Така заедно с вас ще бъдем ЗАЩИТАТА
срещу недобросъвестни чиновници!
Аз разделям хората на ДОБРОСЪВЕСТНИ и НЕДОБРОСЪВЕСТНИ!
Е, хайде първата категория да се обединим!
Втората вече е обединена!
Обичам ви , днес е седмицата на приятелството !
Много хора ми подадоха ръка! Благодаря ви !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6840525
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031