Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2010 16:22 - Най-добрия човек когото познавам
Автор: panazea Категория: Технологии   
Прочетен: 8466 Коментари: 22 Гласове:
47

Последна промяна: 09.12.2010 17:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях втори клас , когато участвах в епизодична роля в Сатиричния театър . За мен беше много полезно да видя нещата отвътре .
Трупата наскоро се беше разделила с Енчо Багаров . На сцената се подвизаваха Нейчо Попов , Калоянчев , Константин Коцев , а Татяна Лолова и Стоянка Мутафова бяха големи зодии. Още ми е смешно като се сетя .
Невенчето Коканова - още младо и нежно девойче .
Аз тичах с други деца по сцената и това беше цялото ми театрално присъствие.
След моя епизод отивах в залата и гледах постановката докрай . Знаех репликите наизуст , но пак не ми омръзваше .
Един ден Григор Вачков се наведе , хвана ме за раменете , засмя се със своята сърдечна усмивка , а очите му светкаха и ме попита:
- Кое е това момиченце?
Аз разбира се нищо не можах да му отговоря .
Ето това е моят спомен за един прекрасен човек .
После той с Невенчето направиха чудесен български филм: Най-добрият човек , когото познавам !
Много ги обичам !
Защо имено тях ?
Не ме питайте ! Това са детски спомени! 
  http://www.youtube.com/watch?v=C0-l4YOntKY&feature=related



Тагове:   човек,   най-добрия,


Гласувай:
47



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Страхотни детски спомени :)
09.12.2010 16:56
Страхотни детски спомени :)
цитирай
2. sande - Има срещи с хора, които се помнят цял живот.
09.12.2010 17:19
А спомена за такъв артист и човек като Григор Вачков е наистина нещо много скъпо. Одавна съм гледал филма, но не съм го забравил. Какво съзвездие от прекрасни артисти! Подсети ме тези дни да го видя на видео.

Поздрави
цитирай
3. panazea - Благодаря , Карамболчо !
09.12.2010 17:28
karambol5 написа:
Страхотни детски спомени :)

цитирай
4. panazea - Здравей , Санде ! Артистите са чудесни и гласовете им са мили , но репликите са ужасно остаряли ! Все едно от миналото хилядолетие . И само за комунистически мо
09.12.2010 17:30
sande написа:
А спомена за такъв артист и човек като Григор Вачков е наистина нещо много скъпо. Одавна съм гледал филма, но не съм го забравил. Какво съзвездие от прекрасни артисти! Подсети ме тези дни да го видя на видео.

Поздрави

цитирай
5. ivesa - Добрият учител трябва да е добър човек,
09.12.2010 18:22
а когато за някой ученик е най-добрият човек,когото познава,този учител е изключително талантлив.Той е притежател на учителски чар.Поздравления за постинга!:))
цитирай
6. kalin8 - Чудесен спомен
09.12.2010 18:33
си имаш. Тони!
Поздравления и от мен!
Б.
цитирай
7. stela50 - Прекрасен спомен ...Поздравления .
09.12.2010 19:57
Невероятни актьори ,силен филм ...Докоснала си се до добри хора наистина .
Има срещи ,които никога не се забравят .
цитирай
8. iliada - О този филм ми напомня една интересна история
09.12.2010 20:08
и винаги си я спомням с усмивка!!
Филмът е много добър и без тази история,нямаше да го забравя!:))
цитирай
9. priqtel12 - Детските спомени
09.12.2010 22:14
са толкова непосредствени, чисти и ИСТИНСКИ.
цитирай
10. 777 - Хубави спомени! )
09.12.2010 23:35
Запазила си ги чисти. Разказвай още.
цитирай
11. razkazvachka - Точно днес се опитах да си изброя любимите актьори:
10.12.2010 04:15
Апостол Карамитев, Лео Конфорти, Григор Вачков, Георги Парцалев -
от тях точно Григор Вачков е лъчисто-добрият

Значи беше артистка! Браво на тебе!
В един от професионално неориантираните ми периоди исках да стана артистка - точно на комично-сатирични изпълнения:)))
цитирай
12. apostapostoloff - Най- добрият човек, когото НЕ познавам лично,
10.12.2010 04:38
е чичко Хитлер, който е върнал на Родината ми всичко, което са заграбили от нея нейните съседи. При това съвсем безкористно.
цитирай
13. svoboda64 - най-добрият човек, когото познавам не е...
10.12.2010 05:29
най-добрият човек, а този, който с риск да не го мислят за "най-добрия" е направил най-доброто за мен... и за много други... но не е чичко Хитлер от предишния коментар :)

По-точно... е... (за мен, в моето собствено самоусещане и възприемане на действителността) ..... оказващата се моя майка и доктор... не знам кое е по съвместетилство :)

Това е като... "извинение", че човек може и да не мисли толкова за своята собствена "стойност като добрина", а просто и тихо, години наред да си върщи работата :)

А аз познавам и много други такива хора, тихи... и на мястото си! Да са живи и здрави, защото на тях се крепи светът :))

Лек нов ден!
цитирай
14. hristo27 - "Най-добрият човек, когото познавам"
10.12.2010 07:56
Това си остава един от най-хубавите филми на Невена и плеядата прекрасни актьори!
цитирай
15. makont - Хубав спомен,
10.12.2010 09:56
ти си ги видяла на живо, сигурно Невена е била много по-красива, отколкото в кадър или на снимка, те имат излъчване, не могат да не те впечатлят, а това, че са човечни и добри хора, значи е така, щом си го усетила. Хубав петък!
цитирай
16. benra - винаги
10.12.2010 10:04
съм си мислела, че няма начин Григор Вачков да не е бил един много добър човек-някак си това излъчва. Завиждам ти,че си имала възможността да се докоснеш до тези ХОРА
Добавих те към вълната
цитирай
17. irage - Panazea,
10.12.2010 11:06
както винаги беше удоволствие за мен да те посетя ... :))) Има неща, които не се описват с думи, те просто се чувстват ...
цитирай
18. lubara - Поздрави, panazea !
10.12.2010 11:27
Всички от Сатиричния бяха големи артисти, на "Стефан Караджа" беше удоволствие да ги видиш, усмихнати и много чаровни!
А малко преди Апостол да почине, го срещнах в гората при алея "Яворов". Беше тъжен и много замислен. Учуди ме много, явно е съзнавал какво му предстои.
цитирай
19. swan16 - Много добре разбирам чувството, за ...
10.12.2010 12:04
Много добре разбирам чувството, за което говориш! Навремето като работех в предаването '' Понеделник 81/2''-предаване за българските филми, Васил Михайлов ми изпя Пуфинка е болна легнала с думите: ''Тази песен беше за онова момиченце с черната коса, дето много тъжно гледа. Не знам защо гледа така тъжно, но като го гледах и на мен тъжно ми стана, та затова я запях тази песен...''И аз така не знам откъде идва това чувсвто, но е истинско и много силно.
А скоро нито театър ще има, нито кино, нито кой да ни разплаква и расмива, да ни попее или просто да се пошегува с нас...
цитирай
20. rpatel - Страхотно! Има спомени, които о...
10.12.2010 12:54
Страхотно! Има спомени, които остават за цял живот. Пази си ги, те са истинско съкровище.
цитирай
21. cchery - Браво, Пан!
10.12.2010 13:41
Кратко, ясно и много въздействащо. Ти и хората, които сте живели в София в онези години наистина сте били целунати от съдбата. Точно заради възможността да се докосвате до такива големи личности на страната ни. Не че нямаше турнета на театрите и по другите градове. Не че трупите не гастролираха и по другите театри, но една Стоянка, един Калоянчев, една Лолова, един Георги Парцалев са такива - Кала, Стояна, Таня и Парцалев, когато са на сцената на сатиричния в София, независимо къде са се водили или се водят на работа.
цитирай
22. анонимен - hm
11.12.2010 06:28
аз пък видях Георги Парцалев едно време в Казанлък
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6841210
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56403
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031