Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 14:00 - Как си намерих Требник
Автор: panazea Категория: Технологии   
Прочетен: 22087 Коментари: 58 Гласове:
43

Последна промяна: 17.06.2010 12:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Родила съм се през студената зима на 1953 година! Навън валяло сняг, спирали тока в болницата и въпреки всичко съм се родила аз.

Дали ми името Антоанета , защото на татко му харесвало.

Не посмели да ме кръстят. Било страшното време , когато вкарвали хора в затвора ! За да няма гонения срещу тях , моите родители не ме кръстили.

Моята сестра Людмила , с пет години по-голяма ,след раждането я отвели на село при едната ми баба и тя нали била умна жена, родила и отгледала 7 деца , взела бебето и тайно го кръстила с попа в църквата.

И така си растяхме двете сестри , тя – християнка , аз – езичница.

Вярата си носех в сърцето. Застана на прозореца и се помоля на Господа с моите детски думички и той винаги ме чуваше. Даже не се бях научила как се кръсти и се кръстех наопаки,но Господ и това ми прощаваше.

Не ходех на църква , щото беше забранено и ще ми свалят връзката ,ако някой ме видеше и ме обадеше. На Великден разгонваха бабичките да не ходят на църква!

Един ден , вече бях на 13 години , от училището ни свикаха на площад „Александър Невски”, щяха да ни возят с автобуси до софийските села. Аз отидох по-рано и моите съученици още ги нямаше. Реших да погледна какво има в църквата.

Вътре беше прохладно и полутъмно. От Олтара ме гледаха добрите очи на Христос и Богородица. Разглеждах стенописите с различни библейски сюжети. Такава красота!

А от тавана Господ простираше ръце над мен. От тогава започнах да посещавам различни църкви и манастири, навсякъде където ходех , първо питах за църквата. Изучавах иконописци и стилове. Събирах икони . Ако имах възможност бих учила „История на изкуството „  - Иконография.

Ожених се , имах деца !

И когато животът започна да ми нанася удари ,за да ме прекърши , на мен ми хрумна идеята, че трябва да кръстя децата си , та поне Бог да ги пази , щом аз не мога да ги опазя! Споделих със съпруга ми и той се съгласи. На времето неговата баба тайно го кръстила в църквата.

Аз имах приятелки от различни течения на християнството: Православни,католици,протестанти. Уважавах тяхната религия и за мен Бог е един и разделението е изкуствено.Уважавам всяка религия , коята проповядва братство и ненасилие!

Един ден както се разхождах с малкия си син ,видях едно момче да продава църковна литература. Спрях се и се заговорихме. Той беше много начетен и вярващ и след разговора с него реших ,че трябва да се върна към църквата на дедите си – Православието, каквито са майка ми , баща ми и съпругът ми!  Реших  кръстница да бъде моята сестра! Какъв по-добър застъпник пред Бога от моята обична сестра.

Когато споделих с нея моите мисли , тя нали е дейна , а не като мен съзерцателна , веднага влезна в първия магазин и купи кърпите за кръщането. После отидохме в близката църква”Покров Богородичен” , към която имах особена симпатия и исках да запиша час за кръщавката. Отчето ми обясни,че е добре първо аз да се кръстя и после децата. Аз го послушах . На уречения ден отидохме със сестра ми и започна тайнството. Отчето говори , после извърши  обреда и ми подаде една малка книжка с молитви и ми каза да чета! И аз , дето съм инженер и научен сътрудник, дето си мисля , че знам два чужди езика , започнах да сричам текста, който ми беше напълно непознат! Отчето имаше велико търпение, за да довърша сричането си!
image

image

image

От тогава все търсех тази малка книжка ! Исках наизуст да науча молитвите и Символ верую! Най-после на един панаир на книгата  видях този Требник в Синодалното издателство. Не знам защо хората се опитваха да ме разубедят , че тази книга не ми е потребна, че е само за свещеници. Аз упоритствах и си я купих! Първо в къщи научих наизуст „Отче наш” и „Достойно Эст”. След това четях „Символ верую” .

Ето го текста! Да го прочетете ,за да не сричате като мен !

image
image


Никео-Цариградски символ на вярата

1. Вярвам в един Бог Отец, Вседържител, Творец на небето и земята, на всичко видимо и невидимо.

2.  И в един Господ Иисус Христос, Сина Божий, Единородния, Който е роден от Отца преди всички векове: Светлина от Светлина, Бог истинен от Бог истинен, роден, несътворен, единосъщен с Отца, чрез Когото всичко е станало.

3. Който заради нас, човеците, и заради нашето спасение слезе от небесата и се въплъти от Духа Светаго и Дева Мария и стана човек.

4. И бе разпнат за нас при Понтия Пилата, и страда, и бе погребан. 

5. И възкръсна в третия ден, според Писанията.

6. И възлезе на небесата и седи отдясно на Отца.

7. И пак ще дойде със слава да съди живи и мъртви и царството Му не ще има край.

8. И в Духа Светаго, Господа, Животоворящия, който от Отца изхожда, Комуто се покланяме и го славим наравно с Отца и Сина, и Който е говорил чрез пророците.

9. В едната, света, вселенска (съборна) и апостолска Църква.

10.  Изповядвам едно кръщение за опрощаване на греховете. 

11. Чакам възкресение на мъртвите.

12. И живот в бъдещия век! Амин.

 

http://www.pravoslavieto.com/molitvoslov/molitvi/symvol_veruju.htm

 

 

Бъдете здрави! Мир всем!

 



Тагове:   как,   намерих,


Гласувай:
44



1. skribezium - Мир, хармония и благоденствие за ...
15.06.2010 14:30
Мир, хармония и благоденствие за теб и близките ти!
цитирай
2. panazea - Благодаря ти!
15.06.2010 14:37
Много радост има в твоя блог! Нека винаги бъде така!
цитирай
3. razkazvachka - Благословени да са дните ти,
15.06.2010 16:14
децата ти,
домът ти
и всичко, което правиш!
цитирай
4. panazea - Благодаря, разказче!
15.06.2010 16:17
Благословена и ти! Всичките ти обични!
цитирай
5. blagovestie - Амин!
15.06.2010 16:51
Благословен ден, слънчице! :))
цитирай
6. panazea - Амин!
15.06.2010 17:17
Щастлива да си и твоите скъпи!
цитирай
7. kalin8 - Мир
15.06.2010 17:56
и благоденствие!
Б.
цитирай
8. panazea - Благодаря!
15.06.2010 18:12
Мир и успехи!
цитирай
9. cornflower - Това е пътят,
15.06.2010 18:26
друг просто няма...
Поздрави!
цитирай
10. panazea - Люба, благодаря!
15.06.2010 18:32
Поздрав,приятелко!
цитирай
11. elinora - А какво е Требник?
15.06.2010 20:57
Молитвеник ли?
цитирай
12. mehmedbulgaristan - Любов,радост и мир на цялото ви семейство
15.06.2010 21:21
БОГ е добър
цитирай
13. panazea - Елинорче, радвам се,че попита!това е една малка книжка , която е потребна на свещениците!По нея четат молитвите на миряните!
15.06.2010 21:29
elinora написа:
Молитвеник ли?



Има и една друга книга , която се нарича Служебник , по нея четат службата за всеки ден на годината!Утренната и вечерната.Тя съдържа чети миней и кондаците!
цитирай
14. panazea - Благодаря , Мехмед! Мир и любов на семейството ти!
15.06.2010 21:33
mehmedbulgaristan написа:
БОГ е добър

цитирай
15. mrazekoff - Тони, твоя прекрасен постинг ме накара
15.06.2010 23:21
да надникна в моето църковно кръщелно свидетелство издадено на 21 Септември 1953 година, а аз съм роден на 30 Август 1953 година, или на 3 седмици след моето рождение.
Всичките неща, които пишеш в постинга се са абсолютно така, но факта, че по селата нещата бяха по спокойни са били причината да съм преминал този съществен акт на Светото Кръщение.
Що се отнаса до Требника - то самата дума (красива и чисто българска) - Требник показва, че наистина тази книга е потребна и е необходимо да присъства във всеки български - християнски дом.
За молитвите, които ние ги пренебрегваме мога да говоря много, понеже съм имал възможност да прочета доста по тези въпроси.
Оказва се, че решаваща роля за нашата Съдба играят именно те, но условието да са искрени, да идват от дълбините на Душата ни.
Поздравления, за прекрасния постинг!!!
цитирай
16. konstant7 - *
15.06.2010 23:59
Бог е в сърцето и душата .
Поздрави !
цитирай
17. mmagy - Сполай ти, че ни даваш толкова мн...
16.06.2010 00:04
Сполай ти,че ни даваш толкова много,Тони!Благодатта на Господа нашева Исуса Христа да се излива над теб и близките ти!
цитирай
18. gkowachew - Амин!
16.06.2010 10:15
Господ здраве и живот да даде на теб и на семейството ти!
цитирай
19. анонимен - Това е то!
16.06.2010 11:01
Трябва да се УПОРИТСТВА, наборке! )))
цитирай
20. panazea - Стефане, благодаря! Това беше връщане към корените , след 40 годишно прекъсване!
16.06.2010 12:39
mrazekoff написа:
да надникна в моето църковно кръщелно свидетелство издадено на 21 Септември 1953 година, а аз съм роден на 30 Август 1953 година, или на 3 седмици след моето рождение.
Всичките неща, които пишеш в постинга се са абсолютно така, но факта, че по селата нещата бяха по спокойни са били причината да съм преминал този съществен акт на Светото Кръщение.
Що се отнаса до Требника - то самата дума (красива и чисто българска) - Требник показва, че наистина тази книга е потребна и е необходимо да присъства във всеки български - християнски дом.
За молитвите, които ние ги пренебрегваме мога да говоря много, понеже съм имал възможност да прочета доста по тези въпроси.
Оказва се, че решаваща роля за нашата Съдба играят именно те, но условието да са искрени, да идват от дълбините на Душата ни.
Поздравления, за прекрасния постинг!!!

цитирай
21. panazea - konstant7,ние го носим в себе си ! И те не могат да го изтрият! Това ми беше думата! Не се гаси туй,що не гасне!
16.06.2010 12:41
konstant7 написа:
Бог е в сърцето и душата .
Поздрави !

цитирай
22. panazea - Маргаритке,мила, какви перипетии си преживяла! Бог да ти помага! Само радост и късмет!
16.06.2010 12:42
mmagy написа:
Сполай ти,че ни даваш толкова много,Тони!Благодатта на Господа нашева Исуса Христа да се излива над теб и близките ти!

цитирай
23. panazea - Амин! Здраве и живот на обичните ти и на теб!
16.06.2010 12:44
gkowachew написа:
Господ здраве и живот да даде на теб и на семейството ти!

цитирай
24. panazea - Който търси намира! И който иска , ще му се даде! Здраве и живот наборе! Благоденствие в къщи и навсякъде,където са твоите обични!
16.06.2010 12:46
parasol написа:
Трябва да се УПОРИТСТВА, наборке! )))

цитирай
25. mikino - Аз също съм кръстена след 90та, п...
16.06.2010 13:35
Аз също съм кръстена след 90та, поради същите причини. Но благодарение на обичните ми родители съм с християнско възпитание. Въпроса обаче не опира до там, дали си кръстен или не - важното е да вярваш, да се молиш от душа и да имаш страх от Бог! Дори и църквата като институция не може да ти даде вяра, ако нямаш живеца в сърцето си!
Прегръщам те Панацея!
цитирай
26. panazea - И аз те прегръщам , мила! Усмивка и весел ден!
16.06.2010 13:38
mikino написа:
Аз също съм кръстена след 90та, поради същите причини. Но благодарение на обичните ми родители съм с християнско възпитание. Въпроса обаче не опира до там, дали си кръстен или не - важното е да вярваш, да се молиш от душа и да имаш страх от Бог! Дори и църквата като институция не може да ти даде вяра, ако нямаш живеца в сърцето си!
Прегръщам те Панацея!

цитирай
27. nicodima - Кръстена съм в Света Неделя още като бебе...
16.06.2010 14:24
Смелата ми баба не се е съобразила с комунизма тогава... Имам спомени, че и в по-късни години рядко се съобразяваше : ))... За да не навреди на родителите ми ме е довела в София, едва проходила...
Беше изключително почтена и строга жена, всяка неделя обличаше черен плътен копринен костюм и с черна чанта и прическа се запътваше към църквата. Това беше нейния празник...Всяка вечер се прекръстваше пред иконата преди сън.
Тогава живеехме в малко градче с калдъръмени улици и си спомням, че не си заключвахме вратите, въпреки че и цигани имаше... Никой нищо не крадеше тогава...
Поздрави, Пан!
цитирай
28. panazea - Поклон пред баба ти и всички смели българки !
16.06.2010 15:27
Бъди честита , мила! Не давай ежедневието да хвърля сянка върху теб!
Помня дните , когато се разхождахме посред нощ в Парка! И славеите ни пееха! Сега не смея!
цитирай
29. анонимен - Блажени са вярващите
16.06.2010 16:04
"Лозето не ще молитва, а мотика!" "Господ дава, но в кошара не вкарва!" "Помогни си сам, за да ти помогне и Господ!" Всичко това са български народни поговорки. От тях можете да си направите изводите всъщност колко вярващ е българина и колко се осланя на Господ (който и да е той). Хайтов беше казал, че българинът дълбоко в себе си остава езичник, свързан много повече със земята и природата, отколкото с църквата.
Всеки да си вярва в каквото иска, но все пак да не се осланя само на молитви!
цитирай
30. анонимен - Кражби и религия
16.06.2010 16:06
nicodima написа:
Смелата ми баба не се е съобразила с комунизма тогава... Имам спомени, че и в по-късни години рядко се съобразяваше : ))... За да не навреди на родителите ми ме е довела в София, едва проходила...
Беше изключително почтена и строга жена, всяка неделя обличаше черен плътен копринен костюм и с черна чанта и прическа се запътваше към църквата. Това беше нейния празник...Всяка вечер се прекръстваше пред иконата преди сън.
Тогава живеехме в малко градче с калдъръмени улици и си спомням, че не си заключвахме вратите, въпреки че и цигани имаше... Никой нищо не крадеше тогава...
Поздрави, Пан!


Уверявам те, че не е имало кражби не защото сте били много набожни, а защото милицията биеше много и имаше страх от закона. Къде е сега църквата и т.нар. духовници? Каква полза от тях?
цитирай
31. panazea - Мен изобщо не ме интересува какво е казал Хайтов! И каква народопсихология е приписал на българина!
16.06.2010 16:26
анонимен написа:
"Лозето не ще молитва, а мотика!" "Господ дава, но в кошара не вкарва!" "Помогни си сам, за да ти помогне и Господ!" Всичко това са български народни поговорки. От тях можете да си направите изводите всъщност колко вярващ е българина и колко се осланя на Господ (който и да е той). Хайтов беше казал, че българинът дълбоко в себе си остава езичник, свързан много повече със земята и природата, отколкото с църквата.
Всеки да си вярва в каквото иска, но все пак да не се осланя само на молитви!

цитирай
32. panazea - Съществуват два вида духовници! Едните са пастири и завинаги ще си останат такива! И не може да се хули всичко, само заради един пиян поп!
16.06.2010 16:28
анонимен написа:
nicodima написа:
Смелата ми баба не се е съобразила с комунизма тогава... Имам спомени, че и в по-късни години рядко се съобразяваше : ))... За да не навреди на родителите ми ме е довела в София, едва проходила...
Беше изключително почтена и строга жена, всяка неделя обличаше черен плътен копринен костюм и с черна чанта и прическа се запътваше към църквата. Това беше нейния празник...Всяка вечер се прекръстваше пред иконата преди сън.
Тогава живеехме в малко градче с калдъръмени улици и си спомням, че не си заключвахме вратите, въпреки че и цигани имаше... Никой нищо не крадеше тогава...
Поздрави, Пан!


Уверявам те, че не е имало кражби не защото сте били много набожни, а защото милицията биеше много и имаше страх от закона. Къде е сега църквата и т.нар. духовници? Каква полза от тях?

цитирай
33. ivesa - Панацея,благодаря!
16.06.2010 17:22
И аз ти пожелавам мир и здраве!Поздрави!:)))
цитирай
34. panazea - Ива, благодаря!
16.06.2010 17:29
Благословена бъди!
цитирай
35. aqualia - Бог с вас!
16.06.2010 18:32
Бог с вас!
цитирай
36. kaprizna - Удоволствие беше за мен да прочета този постинг,
16.06.2010 21:39
всичко е толкова истинско и написано с любов и вяра в Бога!
Благодаря ти!
Поздрав и прегръдка!
цитирай
37. mileidi46 - :))))
17.06.2010 01:40
Прегръдка за теб,приятелко!!!
Бъди благословена....
цитирай
38. hel - Поздрав, мила! Аз се кръстих ...
17.06.2010 01:44
Поздрав, мила!

Аз се кръстих след децата си и малкият ми син ме прие като нова християнка! :))
А майката на моята кръстница и приятелка ми е набор. :))

Много хубав постинг, Тони. Благодаря! Прегръдка!

цитирай
39. panazea - Ива , слънце да огрява пътя ти! Прегръдка!
17.06.2010 11:52
ivesa написа:
И аз ти пожелавам мир и здраве!Поздрави!:)))

цитирай
40. panazea - Благодаря! Помози Бог!
17.06.2010 11:53
aqualia написа:
Бог с вас!

цитирай
41. panazea - Благодаря, мила! Поздрав и прегръдка от мен!
17.06.2010 11:55
kaprizna написа:
всичко е толкова истинско и написано с любов и вяра в Бога!
Благодаря ти!
Поздрав и прегръдка!

цитирай
42. panazea - Благодаря,приятелко! Бъди благословена!
17.06.2010 11:57
mileidi46 написа:
Прегръдка за теб,приятелко!!!
Бъди благословена....

цитирай
43. panazea - Скъпа приятелко,Бъди благословена! Щастие и здраве за теб и обичните ти!
17.06.2010 12:02
hel написа:
Поздрав, мила!

Аз се кръстих след децата си и малкият ми син ме прие като нова християнка! :))
А майката на моята кръстница и приятелка ми е набор. :))

Много хубав постинг, Тони. Благодаря! Прегръдка!


цитирай
44. panazea - Чудо
17.06.2010 18:07
http://miraculousreligion.blog.bg/izkustvo/2010/06/17/moleiki-se-ne-govorete-tvyrde-mnogo-i-za-neznachitelnoto.563075
цитирай
45. panazea - картина
17.06.2010 21:39
http://files.smallbay.ru/images9/waterhouse01.jpg
http://files.smallbay.ru/images9/waterhouse09.jpg
цитирай
46. анонимен - Как Бог си промисля и си докарва хората в църквата :)
18.06.2010 10:31
Разказът много ми напомня на едно разказче на моята съпруга - била на същата възраст и влязла случайно в Св. Александър Невски и също се впечатлила. Сигурно и това й е помогнало един ден да се върне в църквата, въпреки че само тя и брат й са вярващи в семейството им.
Дядо ми доста пострада от комунистите. Гонили са го от работа, събирали цялото училище да се смеят на децата му, че ходят на църква, та даже го заплашвали с пистолет, но той запазил вярата си и след това стана изключителен свещеник.
цитирай
47. panazea - Да , почувствах друг свят , който ми носи спокойствие! И след 40 години пак се върнахме ! Поздрав на теб и семейството ти!
18.06.2010 11:38
анонимен написа:
Разказът много ми напомня на едно разказче на моята съпруга - била на същата възраст и влязла случайно в Св. Александър Невски и също се впечатлила. Сигурно и това й е помогнало един ден да се върне в църквата, въпреки че само тя и брат й са вярващи в семейството им.
Дядо ми доста пострада от комунистите. Гонили са го от работа, събирали цялото училище да се смеят на децата му, че ходят на църква, та даже го заплашвали с пистолет, но той запазил вярата си и след това стана изключителен свещеник.

цитирай
48. анонимен - не знам защо
18.06.2010 12:19
не знам защо,но се просълзих
цитирай
49. panazea - Това е изповед за връщането ми към корените! Сигурно си го почувствал/а! Поздрав!
18.06.2010 14:31
анонимен написа:
не знам защо,но се просълзих

цитирай
50. panazea - музика и гени
19.06.2010 15:00
http://dessko.blog.bg/history/2010/06/18/nashata-muzika-i-tipichnite-za-nas-neravnodelni-taktove.564153
http://dessko.blog.bg/regionalni/2010/06/14/dnk-profil-na-bylgarite.561594
цитирай
51. panazea - slovenia
19.06.2010 18:36
http://stela50.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/06/19/edna-moje-bi-osyshtestvima-mechta.564415
цитирай
52. keykey - Слава Богу...и мир в душатата Ви !
21.06.2010 12:25
Публична тайна е,че в много малко правослани храмове у нас се извършва канонично тайнството кръщение...! Би трябвало да Ви е направило впечатление след като сте имали първа среща с Требника,че православното кръщение се извършва с трикратно потапяне на тялото,което има своето здраво мистично значение в православието...! Римокатолиците след отделянето си от Православието изменят(както и много други неща...) и правилото за кръщение. С което предават заветите на Св.отци от 7-те Вселенски събори...!
Дано при Вас е извършено правилно Св.тайнство Кръщение,а не с поръсване...!
цитирай
53. jivi93 - Кръщенето е истинско чудо
21.06.2010 13:36
Много красив разказ за нещо, което повечето хора смятат за обикновено, а то е истинско чудо! Нека Бог благослови теб и семейството ти!
цитирай
54. demonwind - Кръстен съм
21.06.2010 14:55
когато съм бил само на 40 дена. Никой не ме е питал, но аз не съжалявам и никога няма да съжалявам, дори се гордея с това. Било е през 1973, нашите не бяха комунисти, дори татко, Бог да го прости, навремето е участвал в такива плодотворни дружинки, които сега за заклеймени, че чистят държавата от отрепки, престъпници и всякаква друга българска или чуждестранна сган.
Сина ми го кръстихме, когато беше на 1 годинка, навръх Голяма Богородица (предната година просто почина единия му вуйчо и отложихме кръщенето). Наистина е чудо, но най-важното е, че не ме интересува религията, а ВЯРАТА! Защото който има вяра, той има и душа, има и за какво да живее!
цитирай
55. keykey - но най-важното е, че не ме интере...
21.06.2010 16:04
demonwind написа:
но най-важното е, че не ме интересува религията, а ВЯРАТА! Защото който има вяра, той има и душа, има и за какво да живее!

Вярата е част от религиозната идея...! За нас е Господ Иисус Христос-Истината ! Има и други религии,но те са лъжливи(сурогатни) !
цитирай
56. demonwind - 55. keykey
21.06.2010 17:14
Религията е помия, предназначена за стадото! За нас е Господ Иисус - да, но как ще убедиш мюсюлманина, който се готви да ти отреже главата заради Неговия Аллах, че именно Иисус ще те спаси? Или на туземеца - канибал, който вижда в теб единствено мръвката, че именно Иисус е най-истинския бог, а не неговите незнайни езически божества, на които той се кланя?
Религията е гнус, заради която са загинали стотици хиляди, и продължават да загиват! Вярата е това, което крепи човек и му дава сили да се бори и живее. Защото вярвайки, човек привлича положителните сили от Всемира, с които постига желанията си. Иименно заради балансът във Вселената понякога желанията, които ни се сбъдват, не са това, което сме очаквали. Оттам идва и поговорката "Внимавай какво си пожелаваш!".
Някои измекяри, смятащи себе си за сатанисти и др. подобни сволочи (позьори) носят на вратовете си обърнати кръстове, без да знаят какво всъщност символизират те. Още повече черни души носят (много често златни) кръстове с Иисус на тях, без въобще да знаят що е то Библия и има ли почва тя в кухите им глави.
Често религията се бърка с ученията. Такива, каквито са будизма, дъновизма и т.н. Сектите са нещо съвсем друго, те са кривото огледало на религията. Но все пак, 95 процента от населението на Земята е безпътно стадо, готово да тръгне в посоката, в която го поведат водачите. Въпросът е кога човек осъзнава това, защото, веднъж осъзнал го, има избор. А останалите неосъзнали продължават в същия коловоз, някои от тях завинаги...
цитирай
57. анонимен - Демонуинд...(!?)
22.06.2010 12:44
И мюсюлмани,будисти,протестанти...и т.н. са ставали православни...и ще стават...! Е,не са масови случаите...но се случват...за Слава Божия !
И за собстб.информация: Будизма е религия...(чети....!)
..."че именно Иисус е най-истинския (бог)..." Бог,а не (бог) !!!
цитирай
58. demonwind - 57
22.06.2010 15:06
Да, то и муунизмът е религия, и Слово за живот. За теб не се безпокоя, мозъкът ти е достатъчно промит, за да седиш и да се молиш на "най-истинския Бог" да удариш джакпота, без да си пуснал фиша... И за твое сведение - чел съм толкова, колкото главата ти, барабар с харддиска не може да побере.
Аман от промити мозъци и ненормалници!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6823325
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56387
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031