Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2010 13:14 - Апотеоз на Българина
Автор: panazea Категория: Технологии   
Прочетен: 19259 Коментари: 92 Гласове:
61

Последна промяна: 08.06.2010 13:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Той е красив , умен и очарователен!

Влюбен в жена си и грижовен към децата си! Цял живот се труди за семейството си ,като напълно пренебрегва себе си! Такова пълно себеотрицание се среща рядко в света!

Красотата и чара го правят желан гост в компания ,а умът му кара другите да замълчат със страхопочитание! Работи усърдно и прави кариера, но никога не забравя семейството си и тях слага на първо място! Прави открития в своята област със същата лекота , с която пише стихове или свири , или пее! Няма граници талантът му!

С каквото и да се захване му иде отръки! Той зида ,измазва ,боядисва , ремонтира колата си, поправя перални, телевизори . Пенкелер, на който никой уред не може да му се опре! И е майстор в къщата си ! Не познава думата „не мога” .

Дали ще върши своята работа или в компания ще свири ,той винаги е щастлив !

Цял живот се труди ,за да има семейството му покрив над главата! Близките му да се чувстват уютно и добре ! Винаги усмихнат и внимателен . Да изслуша жена си , децата си ,родителите си!

Ще кажете: ама не всички българи са такива!  

Да, така е ! Но сега се занимаваме с правилото , а не със изключенията!

Благодарение на неговата любов и неговия труд сме преминали през вековете и сме оцелели! Той ни е подкрепял , той ни е вдъхвал надежда , когато всичко е било изгубено! Всеотдайност ,която няма край!

Такъв беше Дядо ми , такъв беше Баща ми , Вуйчо ми , Чичо ми !

Такъв е Съпругът ми !

Такива се надявам да бъдат и Синовете ми!

За да ни има !

За да пребъде народът ни!





Тагове:   апотеоз,


Гласувай:
62



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Браво, случила си на мъж!
08.06.2010 13:15
Браво, случила си на мъж!
цитирай
2. panazea - Ха ха, така е ,Христо,
08.06.2010 13:22
И колежките викат: Къде го намери този мъж!
А пък аз им думам: Тайна!
Сигурна съм , че и ти си съкровище за твоите близки!
цитирай
3. karambol5 - За кого всъщност си говорим ? Върнах ...
08.06.2010 13:32
За кого всъщност си говорим ? Върнах се ,за да видя заглавието отново.......
щото да ти кажа- това не съм аз !!!:)))))))))))))))))))))))))))) .....а ставаше дума за българина като цяло :))))))
цитирай
4. gkowachew - Оптимистично!
08.06.2010 13:34
И вдъхновяващо!:)))
цитирай
5. panazea - karambol5,сигурна съм , че си се познал!
08.06.2010 13:38
Скромността е хубаво качество !
цитирай
6. panazea - Ковачев , това сте вие
08.06.2010 13:39
през нашия поглед!
Привет !
цитирай
7. vestvi - :)))
08.06.2010 13:59
Като махна литературно-музикалната част, мога да се възползвам от поздрава!
цитирай
8. panazea - Хе хе , Вести ,
08.06.2010 14:08
Сигурна бях , че ще се познаеш!
Радвам се за теб и твоите близки!
:))
цитирай
9. queerfish - Ех, Пан! Оптимистично е и наистина ...
08.06.2010 14:10
Ех, Пан! Оптимистично е и наистина по този начин, позитивно, трябва да започнем да мислим, а не само да се плюе българина и българщината. Ние сме уникален народ! Невероятни сме!
цитирай
10. ninaantonova - Тони, такъв е наистина българина!
08.06.2010 14:13
Но е такъв, защото е трудолюбив, защото българинът може, знае как и не иска някой друг да го свърши вместо него. Той е интелигентен, попиващ знания, търсещ и доказващ се, че е и можещ и, че си е на мястото. Съпруга ми е същият. Той не чака някой да му свърщи работата. Пробва се, прави го и пак и пак и пак.
Нека се гордеем с нашите мъже - Българи. Хубав слънчев ден! Прегръдки, хубаво написано. :)
цитирай
11. cvetnica - Тони!
08.06.2010 14:18
Най-сърдечно се възхищавам на тези мъже!
Да ти е жив и здрав съпруга!
А, синовете ти да го надминат!
Успех за тях!
цитирай
12. kass - panazea
08.06.2010 14:22
поздравления Панацея, сигурна съм че с такива примери пред себе си и синовете ще станат такива.
цитирай
13. panazea - Мила Рибке, бъди щастлива сред своите обични! Прегръдка ,скъпа!
08.06.2010 14:23
queerfish написа:
Ех, Пан! Оптимистично е и наистина по този начин, позитивно, трябва да започнем да мислим, а не само да се плюе българина и българщината. Ние сме уникален народ! Невероятни сме!

цитирай
14. bachym - Прецаках
08.06.2010 14:29
прахосмукачката .
Да не я дам в сервиза ?!
:)
цитирай
15. panazea - Прегръдки, Нина! Бъди щастлива с твоите обични сред хубавото дворче със цветя! Слънчев ден , приятелко!
08.06.2010 14:45
ninaantonova написа:
Но е такъв, защото е трудолюбив, защото българинът може, знае как и не иска някой друг да го свърши вместо него. Той е интелигентен, попиващ знания, търсещ и доказващ се, че е и можещ и, че си е на мястото. Съпруга ми е същият. Той не чака някой да му свърщи работата. Пробва се, прави го и пак и пак и пак.
Нека се гордеем с нашите мъже - Българи. Хубав слънчев ден! Прегръдки, хубаво написано. :)

цитирай
16. panazea - Цветница, благодаря! Надеждата на родителите е децата им да ги надминат! Слънчев ден и усмивки!
08.06.2010 14:46
cvetnica написа:
Най-сърдечно се възхищавам на тези мъже!
Да ти е жив и здрав съпруга!
А, синовете ти да го надминат!
Успех за тях!

цитирай
17. panazea - Кас, дай Боже! От тези хора съм се учила да бъда човек! Дано децата станат повече от нас! Поздрав на сладкото ти момченце!
08.06.2010 14:48
kass написа:
поздравления Панацея, сигурна съм че с такива примери пред себе си и синовете ще станат такива.

цитирай
18. panazea - Не си ли се пробвал да я поправиш? Поздрав! Сигурна съм , че твоите много те обичат! Каква хубава екскурзия им направи!
08.06.2010 14:50
bachym написа:
прахосмукачката .
Да не я дам в сервиза ?!
:)

цитирай
19. pegas08 - Възхитен съм от този пост!
08.06.2010 16:24
Давам контра на оназ кучка , сексманията!

Да живее!
цитирай
20. mikino - Ейййййй! Мъж мечта! Що ли обаче, не ...
08.06.2010 16:30
Ейййййй! Мъж мечта! Що ли обаче, не забелязвам повече от половината неща в своята половинка и в 80% от българския мъж? Хахаххаха!
цитирай
21. panazea - Пегасе, поздрав! Бъди какъвто си! И като защъкат ония ми ти Пегасчета около теб!
08.06.2010 16:37
pegas08 написа:
Давам контра на оназ кучка , сексманията!

Да живее!

цитирай
22. panazea - Миленче , вгедай се по-внимателно! И трябват поне 40 години заедно, душо , за да видиш всичките добродетели! Така е! Иска се време! На младежите им трябва време
08.06.2010 16:39
mikino написа:
Ейййййй! Мъж мечта! Що ли обаче, не забелязвам повече от половината неща в своята половинка и в 80% от българския мъж? Хахаххаха!

цитирай
23. анонимен - Най-после някой да го каже смело...
08.06.2010 17:31
Най-после някой да го каже смело:)Браво, Ранацеа, пълниш ми душата, и го казвам съвсем сериозно!Ха сега нека да си скубят косите италианците:)
поздрави:)
цитирай
24. анонимен - :))
08.06.2010 17:32
Чудно! Бравос!
цитирай
25. анонимен - пп, Язък, че мога само един път да ...
08.06.2010 17:32
пп,
Язък, че мога само един път да гласувам...
цитирай
26. panazea - vostroto,
08.06.2010 17:37
развълнувах се ! И не мога да продължа!
цитирай
27. panazea - gspot ,поздрав!
08.06.2010 17:43
Благодаря ,че си тук!
цитирай
28. voinov50 - :)))))))
08.06.2010 18:49
Направо си случила с всичките твои мъже:)))
Поздравления за тях, а на теб за поста!
цитирай
29. ivesa - Много интересни констатации!
08.06.2010 19:57
Панацея,съгласна съм с повечето от нещата,които си написала за българския мъж.Никак не мога да се съглася с твърдението,че българският мъж напълно пренебрегва себе си.Мисля,че той умее добре да се грижи за себе си.Поздрави!:)))
цитирай
30. bven - Панацея, това наистина е апотеоз!
08.06.2010 21:27
Имаш много проникновен поглед. Прекрасно е!
цитирай
31. nicodima - Следователно...
08.06.2010 21:27
моят съпруг не е българин : )))...
Поздрави, Пан, да са живи и здрави твоите...
цитирай
32. pegas08 - Да добавя.
08.06.2010 22:28
Номинирам този славен постинг, с любезното разрешение на останалите коментатори, за
ПОСТИНГ НА ГОДИНАТА!
цитирай
33. injir - Когато си мечтаем - да не си отказ...
08.06.2010 22:39
Когато си мечтаем - да не си отказваме в нищо!:) Е , твоето явно не е мечта.:)
цитирай
34. анонимен - А бе аз съм такъв ;)))
08.06.2010 23:05
Скромен съм, знам, но измежду толкова цигани да вземе да умре баш циганката, дето ме хвалеше ;)))
цитирай
35. анонимен - дарка
08.06.2010 23:10
помисляйки си задруги такива примери си спомних за моя непрежалим баща
цитирай
36. анонимен - Некадърни простаци
09.06.2010 05:53
Българите са некадърни простаци и толкоз!
цитирай
37. mikino - Панацея, съгласна съм с повечето от ...
09.06.2010 09:46
ivesa написа:
Панацея,съгласна съм с повечето от нещата,които си написала за българския мъж.Никак не мога да се съглася с твърдението,че българският мъж напълно пренебрегва себе си.Мисля,че той умее добре да се грижи за себе си.Поздрави!:)))

Точно това имах в предвид, нашите мЪжОве хич не са се зарязали - даже много добре си се грижат за себе си хихихиххи! Панацея, знам от баба ми, че докато не изядеш торба сол /която за онова време е била 100тина кила/ няма как да опознаеш човеса, с който живееш! Напълно съм съгласна с теб, но все си мисля, че българският мъж се е променил много за последните 20тина години.
цитирай
38. panazea - Войнов , мисля си , че съм това което съм благодарение на тях! Без тях ще съм нищо! Ето това е моята констатация! Искам да им благодаря от сърце! Благодаря ви м
09.06.2010 10:15
voinov50 написа:
Направо си случила с всичките твои мъже:)))
Поздравления за тях, а на теб за поста!

цитирай
39. panazea - Да , съгласна съм! Затова е прелестен и очарователен! Но не пренебрегва близките си!
09.06.2010 10:17
ivesa написа:
Панацея,съгласна съм с повечето от нещата,които си написала за българския мъж.Никак не мога да се съглася с твърдението,че българският мъж напълно пренебрегва себе си.Мисля,че той умее добре да се грижи за себе си.Поздрави!:)))

цитирай
40. panazea - Мила ми Татяна,това е моят начин да кажа на моите скъпи : Обичам ви! Вие сте всичко за мен! Благодаря ви!
09.06.2010 10:19
bven написа:
Имаш много проникновен поглед. Прекрасно е!

цитирай
41. panazea - Никодима, понякога нещата не се получават! Усмивки и приятен ден!
09.06.2010 10:20
nicodima написа:
моят съпруг не е българин : )))...
Поздрави, Пан, да са живи и здрави твоите...

цитирай
42. panazea - Пегасе,трогната съм! :))
09.06.2010 10:22
pegas08 написа:
Номинирам този славен постинг, с любезното разрешение на останалите коментатори, за
ПОСТИНГ НА ГОДИНАТА!

цитирай
43. panazea - Инджи, направих равносметка за много голям период , почти един живот! А от мечтите си няма да се откажем!
09.06.2010 10:23
injir написа:
Когато си мечтаем - да не си отказваме в нищо!:) Е , твоето явно не е мечта.:)

цитирай
44. panazea - Парасол, знам че си любимецът в къщи! Познава се! Щастие ти желая и много радост с внучката ти Лидия.
09.06.2010 10:25
parasol написа:
Скромен съм, знам, но измежду толкова цигани да вземе да умре баш циганката, дето ме хвалеше ;)))

цитирай
45. panazea - Така е , Даре, тези , които са ни дали живот и са ни отгледали ! Благодаря !
09.06.2010 10:26
анонимен написа:
помисляйки си задруги такива примери си спомних за моя непрежалим баща

цитирай
46. panazea - Съжалявам, сигурно говориш за себе си!(
09.06.2010 10:28
анонимен написа:
Българите са некадърни простаци и толкоз!

цитирай
47. panazea - Миленче, ако имах такава красива и умна съпруга като теб , и аз щях да полагам неимоверни усилия да се равнявам по нея! Иначе ще отпадна! Така че го разбирам! :
09.06.2010 10:30
mikino написа:
ivesa написа:
Панацея,съгласна съм с повечето от нещата,които си написала за българския мъж.Никак не мога да се съглася с твърдението,че българският мъж напълно пренебрегва себе си.Мисля,че той умее добре да се грижи за себе си.Поздрави!:)))

Точно това имах в предвид, нашите мЪжОве хич не са се зарязали - даже много добре си се грижат за себе си хихихиххи! Панацея, знам от баба ми, че докато не изядеш торба сол /която за онова време е била 100тина кила/ няма как да опознаеш човеса, с който живееш! Напълно съм съгласна с теб, но все си мисля, че българският мъж се е променил много за последните 20тина години.

цитирай
48. mikino - Миленче, ако имах такава красива и ...
09.06.2010 11:29
Миленче, ако имах такава красива и умна съпруга като теб , и аз щях да полагам неимоверни усилия да се равнявам по нея! Иначе ще отпадна! Така че го разбирам!
--------------------------------------------
Уауу! Недей, че се изчервих! :)))) Благодаря за комплимента!
цитирай
49. swan16 - И аз случих на такъв мъж и това е едно ...
09.06.2010 12:08
И аз случих на такъв мъж и това е едно наситина прекрасно изживяване. Пожелавам го на всяка жена. Както и пожелавам на всяка жена да бъде такава за съпруга, децата и всичко обкръжаващи я.
цитирай
50. alexiev63 - Много ми стана хубаво да прочета ...
09.06.2010 12:17
Много ми стана хубаво да прочета това.
Дано много жени имат повод да напишат нещо подобно за своята половинка.
БЪДЕТЕ ЩАСТЛИВИ И СЕ ОБИЧАЙТЕ!
цитирай
51. panazea - Трябва да казваме истината! Че няма време!
09.06.2010 12:51
mikino написа:
Миленче, ако имах такава красива и умна съпруга като теб , и аз щях да полагам неимоверни усилия да се равнявам по нея! Иначе ще отпадна! Така че го разбирам!
--------------------------------------------
Уауу! Недей, че се изчервих! :)))) Благодаря за комплимента!

цитирай
52. panazea - Лебедче! Бъди честита!
09.06.2010 12:52
swan16 написа:
И аз случих на такъв мъж и това е едно наситина прекрасно изживяване. Пожелавам го на всяка жена. Както и пожелавам на всяка жена да бъде такава за съпруга, децата и всичко обкръжаващи я.

цитирай
53. panazea - Алексиев , и ти си съкровище! Сигурна съм , че твоята съпруга оценява това! Поздрав!
09.06.2010 12:53
alexiev63 написа:
Много ми стана хубаво да прочета това.
Дано много жени имат повод да напишат нещо подобно за своята половинка.
БЪДЕТЕ ЩАСТЛИВИ И СЕ ОБИЧАЙТЕ!

цитирай
54. armorica - Имах такъв мъж у дома
09.06.2010 13:04
Отговаряше на почти всички изброени качества. Особено на "пренебрегва себе си". Семейството беше на първо място за него, а на още по-първо - така наречените приятели, които щедро се възползваха от готовността му да помага. Затова сега той спи под бял камък, на място злачно и спокойно. Където идва да го навестява само един от приятелите - истинският. Онзи, който сам идваше да му помага в трудни моменти.
цитирай
55. panazea - Тъжно е! Нека спокойно спи! А тези псевдоприятели дали са се запитали: Защо направихме така! Добрите хора не са за да ги използваме! Те са ,за да ни радват!Тъжн
09.06.2010 13:09
armorica написа:
Отговаряше на почти всички изброени качества. Особено на "пренебрегва себе си". Семейството беше на първо място за него, а на още по-първо - така наречените приятели, които щедро се възползваха от готовността му да помага. Затова сега той спи под бял камък, на място злачно и спокойно. Където идва да го навестява само един от приятелите - истинският. Онзи, който сам идваше да му помага в трудни моменти.

цитирай
56. vmir - Мдааааа. Удивително е, че без да ме познаваш, си съумяла да ме опишеш толкова удачно.
09.06.2010 14:20
Вярно, че в някои отношения се разминавам с прекрасното ти описние, но нали сама каза, че ще гледаме правилото, а не изключенията. Постинга ти трябва да бъде отличен поне като постинг на годината, за да знаят всички какъв съм и да ми се радват повече. Браво, че го написа, щото най-мразим да се доказвам, когато не ми верват. Тогаз правя всичко напреки. Ъх.
цитирай
57. kaprizna - Ха-ха-ха...не мога да спра да се смея!
09.06.2010 15:04
Голяма шегаджийка си!
Надминаваш "Комиците" и "Пълна лудница"...
цитирай
58. panazea - Теб гледах като правих описанието! Има и малко лирически отклонения! Те са позволени на писателката! Поздрав!
09.06.2010 15:30
vmir написа:
Вярно, че в някои отношения се разминавам с прекрасното ти описние, но нали сама каза, че ще гледаме правилото, а не изключенията. Постинга ти трябва да бъде отличен поне като постинг на годината, за да знаят всички какъв съм и да ми се радват повече. Браво, че го написа, щото най-мразим да се доказвам, когато не ми верват. Тогаз правя всичко напреки. Ъх.

цитирай
59. panazea - Щом така го възприемаш! Слънчев ден ти желая!:))
09.06.2010 15:31
kaprizna написа:
Голяма шегаджийка си!
Надминаваш "Комиците" и "Пълна лудница"...

цитирай
60. vmir - 60. panazea,
09.06.2010 16:15
panazea написа:
Теб гледах като правих описанието! Има и малко лирически отклонения! Те са позволени на писателката! Поздрав!

Знаех си аз, а мерси, да си жива и здрава и все така да ме виждаш, че да имам основание да те радвам и аз. А сега, моля за Вашето позволение мадам защото, докато някои се прозяват или се чудят дали не гледат "Комиците", на мен се пада честта и грижата да спасявам света. Не се шегувам!
цитирай
61. panazea - Да го спасяваме , щом казваш!
09.06.2010 16:27
Само да разбера къде и кога! Аз съм "ЗА".
Казвай къде да го спасяваме! Нали съм по тази част!
цитирай
62. vmir - 63. panazea,
09.06.2010 17:19
panazea написа:
Само да разбера къде и кога! Аз съм "ЗА".
Казвай къде да го спасяваме! Нали съм по тази част!


OK, но няма как да публикувам подробности засега, защото в момента операцията е на етап "строго секретно". :)))
цитирай
63. mileidi46 - :)))))))))
09.06.2010 17:55
Опасна си момиче.... къде ги намираш тези истински мъже....
цял живот търся..и..тц..нема!! Останах си стара мома...:)))
цитирай
64. panazea - Добре! Ще чакам!
09.06.2010 18:05
vmir написа:
panazea написа:
Само да разбера къде и кога! Аз съм "ЗА".
Казвай къде да го спасяваме! Нали съм по тази част!


OK, но няма как да публикувам подробности засега, защото в момента операцията е на етап "строго секретно". :)))

цитирай
65. panazea - Милейди, имаш такива красиви дъщери!Все някой те е излъгал , момиче! Поне резултатът е прекрасен!
09.06.2010 18:06
mileidi46 написа:
Опасна си момиче.... къде ги намираш тези истински мъже....
цял живот търся..и..тц..нема!! Останах си стара мома...:)))

цитирай
66. mrazekoff - Тони, прекрасно си го написала,
09.06.2010 18:29
за качествата на българския мъж.
Наистина това е така, но както казваш - това са правилата и са отнали предимно за миналото, а сега са на мода - изключенията и такива хора да срещнеш е рядкост.
Радвам се, че сте си запазили тези качества при вас, защото при мен са само изключенията.
Дори и аз съм една голяяяяямо изключение, но това е друга тема.
Ще се радвам, ако в бъдеще това ни запази като нация, защото ние имаме нужда от такива ценности и не да създаваме нови, не , просто да си възобновим старите традиции.
Желая ти късмет и усмивки!!!!
цитирай
67. phoenix2000 - Браво
09.06.2010 19:31
разбира се ако повече се доближат до този модел ще е добре, но засега не вярвам да са много :))))
цитирай
68. blagovestie - Еее, сега
09.06.2010 19:36
пък ти страшно ме зарадва. Обнадеждаваш ни, а това не е никак малко :)))
А най-хубавото е, че чувстваш и оценяваш това, което си написала. Щастливка. Бъди благословена!
А иначе може би тези мъже стават такива поради половинките си, трябва да издадеш някакъв наръчник в тази насока, подозирам, че ще е изключително полезен ;)))
цитирай
69. panazea - Стефане,Това е гръбнакът на нашето общество!Почит и уважение всекиму , който поне малко се доближава!Няма да сме максималисти!Поздрав!
09.06.2010 19:49
mrazekoff написа:
за качествата на българския мъж.
Наистина това е така, но както казваш - това са правилата и са отнали предимно за миналото, а сега са на мода - изключенията и такива хора да срещнеш е рядкост.
Радвам се, че сте си запазили тези качества при вас, защото при мен са само изключенията.
Дори и аз съм една голяяяяямо изключение, но това е друга тема.
Ще се радвам, ако в бъдеще това ни запази като нация, защото ние имаме нужда от такива ценности и не да създаваме нови, не , просто да си възобновим старите традиции.
Желая ти късмет и усмивки!!!!

цитирай
70. panazea - Феникс , бъдещето ще покаже!
09.06.2010 19:51
phoenix2000 написа:
разбира се ако повече се доближат до този модел ще е добре, но засега не вярвам да са много :))))

цитирай
71. panazea - До всеки един истински мъж има една прекрасна жена! Това е всеизвестна истина!
09.06.2010 19:53
blagovestie написа:
пък ти страшно ме зарадва. Обнадеждаваш ни, а това не е никак малко :)))
А най-хубавото е, че чувстваш и оценяваш това, което си написала. Щастливка. Бъди благословена!
А иначе може би тези мъже стават такива поради половинките си, трябва да издадеш някакъв наръчник в тази насока, подозирам, че ще е изключително полезен ;)))

цитирай
72. iliada - Страхотно е !:)))
09.06.2010 20:29
Вярвам в това и знам ,че така ще бъде !:)
Поздравления
цитирай
73. ivesa - panazea,,мила,всички....
09.06.2010 20:29
се променихме за последните 20 години.Котато животът на хората се променя,и те се променят.Поздрави!:)))
цитирай
74. panazea - Да , Или , Така ще бъде! Честито , приятелко!
09.06.2010 20:42
iliada написа:
Вярвам в това и знам ,че така ще бъде !:)
Поздравления

цитирай
75. panazea - Ивче ,променихме се.Но същността си остана! И ценностите също!Те не са подвластни на времето!
09.06.2010 20:45
ivesa написа:
се променихме за последните 20 години.Котато животът на хората се променя,и те се променят.Поздрави!:)))

цитирай
76. solinvictus - да така е !Прадядо повня така беше, ...
09.06.2010 21:01
да така е !Прадядо повня така беше ,дядо,баша ми и аз !
И не бяха мрънкалници ,не мрънкаха за нищо и на никой!
мда браво за поста то с тия постоянни "изказватели" на недъзите на българите ... и тям подобни простотии
ти си като бяла лястовичка!
Искрен поздрав от мене!
ще намеря една рима да те поздравя ама сега забравих къде е ..
цитирай
77. panazea - Това беше посветено на нашите предци! И тези , които вървят по стъпките им!Благодаря, че ме разбра!
09.06.2010 21:41
solinvictus написа:
да така е !Прадядо повня така беше ,дядо,баша ми и аз !
И не бяха мрънкалници ,не мрънкаха за нищо и на никой!
мда браво за поста то с тия постоянни "изказватели" на недъзите на българите ... и тям подобни простотии
ти си като бяла лястовичка!
Искрен поздрав от мене!
ще намеря една рима да те поздравя ама сега забравих къде е ..

цитирай
78. vmir - 66. panazea -
09.06.2010 21:55
panazea написа:

Добре! Ще чакам!


Ta ti veche mi sudeistva, zabravi li? Che pisha na latinicha e samo gorchiva ironia na sluchainostta. Shte te durja informirana, razbira se!
Priyatna vecher!
цитирай
79. breeze - Смела жена си
09.06.2010 22:01
и умна,че и работна и добра домакиня...
абе като всяка българка.:)
Поздрави!
цитирай
80. panazea - 80.Ne znam s kakwo sym sydejstwala , no se radwam!
09.06.2010 22:07
Neka silata byde s teb !
Neka Bog ti pomaga w blagorodnoto delo!
цитирай
81. panazea - Благодаря!Тук исках да отдам дължимото на тези , които ме създадоха! Аз съм благодарение на тях!
09.06.2010 22:16
breeze написа:
и умна,че и работна и добра домакиня...
абе като всяка българка.:)
Поздрави!

цитирай
82. bven - Панацея,
09.06.2010 22:31
След този ден всички мъже ще отправят молитви жените им да ги гледат с твоите очи! Привет :))))))))))))
цитирай
83. panazea - Татяна, аз нали съм Панацея?Едно от нещата е да бъдем доволни от това , което сме и да уважаваме човека до нас!
10.06.2010 10:36
bven написа:
След този ден всички мъже ще отправят молитви жените им да ги гледат с твоите очи! Привет :))))))))))))

цитирай
84. vmir - 82. panazea,
10.06.2010 18:21
panazea написа:
Neka silata byde s teb !
Neka Bog ti pomaga w blagorodnoto delo!


Нали ме научи от латинска клавиатура да изкарвам кирилица! Ама компа не беше мой, затова написах предишния коментар на латиница.
Благодаря ти и приятна вечер!
цитирай
85. panazea - 86.Приятна вечер!
10.06.2010 22:00
И умната!
цитирай
86. panazea - Здравей! Кажи къде е тази кариера? Каменната ?
11.06.2010 13:22
mihala написа:
кариерата ти е вързана в кърпа:))))))))))

цитирай
87. boliarkabg - браво, благодаря ти! намери се н...
11.06.2010 19:22
браво, благодаря ти! намери се някой да напише похвално слово за бългаския мъж, не да се ядосва,че видиш ли не намира g -точката на жена си или на приятелката си. Наистина са такива нашите мъже,да са ни живи и здрави!
цитирай
88. pegas08 - Браво, Пан!
11.06.2010 23:12
Събра целия китайски народ!
И това го предвидих- пост на ГОДИНАТА!
НОМИНАЦИЯ!
цитирай
89. panazea - Болярке,Радвам се ,че си тук!Благодаря, мила!
12.06.2010 10:05
boliarkabg написа:
браво, благодаря ти! намери се някой да напише похвално слово за бългаския мъж, не да се ядосва,че видиш ли не намира g -точката на жена си или на приятелката си. Наистина са такива нашите мъже,да са ни живи и здрави!

цитирай
90. panazea - Пегасе, Нишката на Ариадна , да намирам приятелите!Това ми беше отдавнашна мечта!Честито!Благодаря!
12.06.2010 10:07
pegas08 написа:
Събра целия китайски народ!
И това го предвидих- пост на ГОДИНАТА!
НОМИНАЦИЯ!

цитирай
91. stoineff - Супер!
18.08.2010 18:00
Радвам се, че в кръга в който живеете е така, че не е пълно около Вас със сърдититковци, които непрекъснато плачат и недоволстват. Радвам се, че Вие и семейството Ви продължавате най - добрите черти в нас българите - любов, чест, всеотдайност, интелект и сръчност. Желая ви успех!
цитирай
92. panazea - Благодаря ,
19.08.2010 16:05
Хората , които са ме създали , заслужаваха моята признателност ! Тези , около мен , които цял живот ме подкрепяха!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6822976
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56387
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031