Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2017 15:03 - Гласувайте
Автор: isstoyanova Категория: Политика   
Прочетен: 907 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Утре гласувайте. Много е просто и изисква съвсем малко усилия. Отидете до избирателната секция, кажете „добър ден” и го направете. Направете го за себе си.

Защото живеем в България и сме българи не само на трети март. Защото сме големи, отговорни и сериозни хора или поне се смятате за такива. И защото това право не ни е дадено ей така, само защото на някой така му е хрумнало, а защото това право означава гражданска позиция и нейното отстояване. Аз не прокламирам пристрастия, а единствено смятам, че младите хора в България са нейното бъдеще. Виждам много мои приятели в листите на една или друга партия и съм горда с тях. С всички тях. Защото ги познавам и знам, че в тях има сила, има борбеност, има повече решителност и повече вяра. Защото всеки от тях защитава дадена идея и иска да допринесе с нещо за развитието на България. А България има нужда от развитие, има нужда от нещо хубаво. Политиците говорят за постигане на стабилност, докато стабилността на държавата ни е толкова разклатена, че едва се крепи на основите си. Политиците излизат пред хората и говорят сладки приказки и в повечето случаи дори са обаятелни, но на мен ми се иска да почувствам доверие, да имам вяра в думите им. Смятам, че младите хора са тези, които биха направили промяната. И биха направили така, че нашите баби и дядовци да имат бъдеще, да живеят по-добре, а не да са жертви на насилие в някое забравено село, да имат пенсия от двеста и двадесет лева и да живеят на ръба. А децата да бягат в парковете около спокойните си, нестресирани родители. Движение, трябва ни движение, идейност.

Няма да ви казвам за кого да гласувате, защото, както казва леля Дочка, вие имате глава на раменете си и знаете какво трябва да направите. И все някой поне малко ви харесва. Просто отидете и го направете. Защото правенето на нищо води до никъде. А идеите – били те добри или лоши, водят до някъде. А ние нали вървим по път, който рано или късно води до някъде?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. felixedmundovich - Моля , моля...
26.03.2017 08:21
Маценко, за..и тази пропаганда ! Дядо ми казваше /живя 101 години /-"На комунизин, жена и циганин , вера да немаш !/произношението е негово / Аз, в началото не го слушах и сбърках много...В милото ми Отечество от 73 години с чужда сила са сложени на власт червени изроди, други на власт няма ...Не мога да ги сваля със сила, но няма да ги легитимирам с имитация на свободно и честно гласуване. Ясен ли съм?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: isstoyanova
Категория: Хоби
Прочетен: 282752
Постинги: 112
Коментари: 44
Гласове: 287
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031