Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2009 15:06 - Как оплевих градинката си
Автор: panazea Категория: Политика   
Прочетен: 2065 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.06.2009 16:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Лежа си аз на походното легло , препичам се на слънце , чета философска книга и се опитвам да напълня празната си глава с мъдростта на вековете . Славейчето ми пее , лек ветрец ме гали по бузите . Работливата катеричка тича по клончето на елхата . Тя милата ми е засадила целия двор с орехи , а сега го засажда с елхи и борове . Рея поглед в безкрайното синьо . Много високо лети орел , величествено и спокойно . От това разстояние изглежда малък като врабче , но аз знам ,че е орел . И както се наслаждавам на това спокойствие , погледът ми се спира на близката малина и я виждам как плаче . Нали Господ не й е дал глас , плаче безмълвно и кървави сълзи се стичат . Ах , викам си аз , защо плаче моята мила малинка ? И тогава погледнах градината ,цялата в бурени . Ето каква била причината . Някога татко , лека му пръст , косеше тревата с коса . Но татко си отиде , един селянин ми открадна косата , то не че тя му донесе щастие . Цялата работа беше там , че селянинът имаше място точно до шосето и то ставаше за бензиностанция , добре ама той не си го даваше . Една нощ в бурята , едно дърво падна на главата му и го уби на място , случайно . Бензиностанцията си я построиха .
Това дето казах , че краденото не носи щастие , не е вярно . Толкова хора си живеят с краденото и се чувстват много щастливи.
 И така аз останах без коса , не че щях да кося . Мен ме е страх . Мъжът ми нали е градско чедо , се изприщва от треви .
Градината ден след ден буренясваше все повече и повече . А малините се отрупваха с плод , въпреки всичко .
Стана ми жал за малинките и реших да ги освободя от досадните бурени .  Взех електричарски ръкавици и почнах да скубя. Бурените само на пръв поглед изглеждат много и жилави . В същност са слаби и неустойчиви. Започнах да скубя , а малинките се поклащаха от вятъра и ми викаха : Така ,така ,продължавай !
И имаше невероятен ефект . Скубя си аз бурените и вечерта по телевизията съобщават за поредния бандит , отишъл в затвора . Бре , казах си аз , че то имало право пропорционална зависимост : Колкото повече , толкова повече . Я чакай аз да изкубя всички бурени , дето задушават растенията и не им оставят вода и светлина за развитие . И оплевих цялата градина . За тези , които не са гледали бабите си как се плеви градина , ще поясня . Хваща се буренчето за стеблото , близо до земята и се тегли бавно и внимателно , за да го изтръгнеш от корен . Иначе пак ще избои.
А  малините и горските ягоди ми се отблагодариха  с много плод .
Аз така направих с моята градина , а вие?




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6890843
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56447
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930