Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2017 00:54 - Земната Жрица
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 2233 Коментари: 8 Гласове:
19

Последна промяна: 29.03.2017 01:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



***
Мадам Чайник ни покани на чай.
Имаше рози на бузите.
Сипа учудване на розовия Зай,
а на синия, шишаркки поднесе в чинията.
Батман суркаше по масата камион с телефон.
Моят ум бе нахлупил тиранозавър.
Аз галех октопода си безмълвно,
а зад гърба ми препускаше на място, кентавър.
Адам бе обул вместо гащите, ябълка.
Ева бе свенлива с листа, но без прашки
и кокетно стоеше до него, с каска.
А Мамба ги дебнеше през очна препаска..
Мадам Чайник поднесе торта от рибици,
на одран крокодил от многоизмерен Унил.
Докато в краката ми един малък Маг
декламираше словестни приумици.
А Озонът с бутилка налягане
плъзгаше по врата ми сатър
и моите жили се обтягаха, защото не бе остър.
Съвестта ми държеше бяла овца за ръце,
а тя махаше доверчиво с опашка.
И кой знае защо бях с маската за лице,
докато детето в мен прогресивно се шашкаше.
Не знам мадам Чайник с какво ни напи.
Но от летящи чинии скачаха без парашути, Видове.
В бебешката ми кошница спеше Слънчо като коте
и с двата заека облякохме Съвършенството, с щипки.
После си тръгнахме, аз вместо глава с гнездо на птица,
която го дооформяше с клюна. Държах мъничко цвете- бебе
и мадам Чайник помахваше като Земната  Жрица..







Тагове:   земя,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - ева, тъй като аз съм..ужасно сериозна личност..
29.03.2017 09:57
Адам бе обул вместо гащите, ябълка.„

бих те посъветвала..
да рисуваш..
нещо не ти се получава
в мерена реч..
дразни...
всява безпокойство..
и идея за нещо..недовършено..
а, може би,това е Изкуство?
поздрав/ Юлия
цитирай
2. saanki - защооо...
29.03.2017 10:33
хората тук са така...бъгнати/ разб.фрустрирани..
колкото повече...„обърквации “ пишат..
за толкова по умни и по–интересни се имат..
безумна борба за..местенце под Слънцето ,ли?
Истината има прости и мъдри слова, нали ева..
цитирай
3. vesever - Прилича ми на разказан сън и не знам ...
31.03.2017 10:07
Прилича ми на разказан сън и не знам защо се сетих за Красавицата и Звяра.
В една екранизация имаше много дружелюбна и гостоприемна мадам Чайник.
А инак, напоследък си мисля, че в сънищата често ни се случват такива действия, лица, общувания, което в реалността не биха ни се случили. И си го представям като друг свят, извън ограниченията на човешките ни измерения, които сме свикнали да приемаме рутинно...
. И твоите стихове ми звучат така.
Поздрави, Ева!
цитирай
4. faktifakti - забавлявам се с думите:)
31.03.2017 15:26
katara написа:
Адам бе обул вместо гащите, ябълка.„

бих те посъветвала..
да рисуваш..
нещо не ти се получава
в мерена реч..
дразни...
всява безпокойство..
и идея за нещо..недовършено..
а, може би,това е Изкуство?
поздрав/ Юлия

цитирай
5. faktifakti - е има си за всеки влак пътници
31.03.2017 15:27
saanki написа:
хората тук са така...бъгнати/ разб.фрустрирани..
колкото повече...„обърквации “ пишат..
за толкова по умни и по–интересни се имат..
безумна борба за..местенце под Слънцето ,ли?
Истината има прости и мъдри слова, нали ева..

цитирай
6. faktifakti - Аз мога да напиша отдолу и наръчник с разяснения :) прегръдки
31.03.2017 15:28
vesever написа:
Прилича ми на разказан сън и не знам защо се сетих за Красавицата и Звяра.
В една екранизация имаше много дружелюбна и гостоприемна мадам Чайник.
А инак, напоследък си мисля, че в сънищата често ни се случват такива действия, лица, общувания, което в реалността не биха ни се случили. И си го представям като друг свят, извън ограниченията на човешките ни измерения, които сме свикнали да приемаме рутинно...
. И твоите стихове ми звучат така.
Поздрави, Ева!

цитирай
7. eboa - Съвършенството опростява нещата.
31.03.2017 15:32
Което ти владееш перфектно, в твоята перфектна паралелна вселена.
цитирай
8. faktifakti - вероятно
02.04.2017 23:31
eboa написа:
Което ти владееш перфектно, в твоята перфектна паралелна вселена.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3076858
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031