Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2009 16:24 - Само си пея
Автор: panazea Категория: Музика   
Прочетен: 1071 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 05.10.2009 16:25


Аз обичам така да си пея . Разбрах , че не само на мен ми харесва да си тананикам някаква мелодия . И  Нино Манфреди бил на същото мнение. Какво съвпадение . Ето една хубава негова песен ! Приятно слушане!

Nino Manfredi - Tanto Pe" Cantа (1970)

Tanto pe" canta"-Nino Manfredi

E" una canzone senza titolo,
tanto "pe cantа, "pe fа qualche cosa,
nun и "gnente de straordinario,
и roba del paese nostro
che se pт cantа pure senza voce ...
basta "a salute,
quanno c"и "a salute c"и tutto,
basta "a salute e un par de scarpe nove,
che poi girа tutto "er monno
che m"accompagno da me !

"Pe fа la vita meno amara,
me sт comprato "sta chitara,
e quanno er sole scenne e more
me sento "n"core cantatore,
la voce и poca ma intonata,
nun serve a fа "na serenata,
ma serve solo "a fа in maniera,
de farme "nsonno a primma sera.

Tanto "pe cantа
pecchи me sento "n" friccico ner core,
tanto "pe sognа
perchи ner petto me ce naschi "n" fiore,
fiore de lillа
che m"ariporti verso er primo amore
che sospirava alle canzoni mie
e m"arintontoniva de bucie.

Canzoni belle e appassionate,
che Roma mia m"aricordate,
cantate solo "pe dispetto
ma "cт "na smania dentro ar petto,
io nun ve canto a voce piena
ma tutta l"anima и serena,
e quanno er cielo se scolora
de me nessuna se innamora.

Tanto "pe cantа
pecchи me sento "n" friccico ner core,
tanto "pe sognа
perchи ner petto me ce naschi "n" fiore,
fiore de lillа
che m"ariporti verso er primo amore
che sospirava alle canzoni mie
e m"arintontoniva de bucie.

преводът е мой

Само си пея

Това е една песен без заглавие.

Само да си пея , да правя нещо.

Не е нещо необикновено ,

Това си е нормално за нашата страна ,

Че може да се пее и без глас.

Само за здраве!

Когато има здраве , има всичко!

Стигат здраве и чифт нови обувки

И можеш да обиколиш целия свят,

Съпровождан от мене.

 За да направя живота си по-малко горчив ,

Си купих тази китара

И когато слънцето се спусна

Се чувствам в сърцето си певец .

Гласът ми е слаб , но мелодичен .

Не става да правя серенада,

Но ми служи  да се преструвам

И да се приспивам първата вечер.

 

Само си пея ,

Защото чувствам гъдел в сърцето .

Само си мечтая ,

Защото в гръдта ми се ражда цвете .

Цвете люляк ,

Което ме отнася към първата любов ,

Която въздишаше на моите песни

И ме омайваше с лъжи.

Песни хубави и страсни ,

Които моят Рим ми напомняше.

Изпяти само от уважение,

Но с желание в гърдите.

Аз не ги пея с пълен глас ,

Но цялата ми душа е ведра.

И когато небето губи цвят ,

а в мен никоя не се влюбва.

 

http://www.youtube.com/watch?v=FKsErMJG1Fg

http://www.youtube.com/watch?v=kdO9jabLUYQ

 

http://www.youtube.com/watch?v=95hcWZ1ykl8

 






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6839975
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031