Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 16:36 - Les feuilles mortes, Yves Montand
Автор: panazea Категория: Музика   
Прочетен: 949 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.06.2009 16:46


Les feuilles mortes, Yves Montand

Oh ! je voudrais tant que tu te souviennes
Des jours heureux oщ nous йtions amis.
En ce temps-lа la vie йtait plus belle,
Et le soleil plus brыlant qu"aujourd"hui.
Les feuilles mortes se ramassent а la pelle.
Tu vois, je n"ai pas oubliй...
Les feuilles mortes se ramassent а la pelle,
Les souvenirs et les regrets aussi
Et le vent du nord les emporte
Dans la nuit froide de l"oubli.
Tu vois, je n"ai pas oubliй
La chanson que tu me chantais.

{Refrain:}
C"est une chanson qui nous ressemble.
Toi, tu m"aimais et je t"aimais
Et nous vivions tous deux ensemble,
Toi qui m"aimais, moi qui t"aimais.
Mais la vie sйpare ceux qui s"aiment,
Tout doucement, sans faire de bruit
Et la mer efface sur le sable
Les pas des amants dйsunis.

Les feuilles mortes se ramassent а la pelle,
Les souvenirs et les regrets aussi
Mais mon amour silencieux et fidиle
Sourit toujours et remercie la vie.
Je t"aimais tant, tu йtais si jolie.
Comment veux-tu que je t"oublie ?
En ce temps-lа, la vie йtait plus belle
Et le soleil plus brыlant qu"aujourd"hui.
Tu йtais ma plus douce amie
Mais je n"ai que faire des regrets
Et la chanson que tu chantais,
Toujours, toujours je l"entendrai !

{Refrain}
Това е една песен , коята ни прилича
Ти ме обичаше , аз те обичах.
И ние живеехме заедно
Ти , която ме обичаше , аз , който те обичах.
Но животът разделя , тези които се обичат
Съвсем тихо , без да прави шум
И морето заличава върху пясъка
Стъпките на разделените влюбени .

Толкова те обичах, ти беше толкова хубава.
Как искаш да те забравя?
По онова време животът бе по-хубав.
И слънцето по-блестящо от днес.
Ти беше най-сладката ми приятелка .
Не мога да направя нищо , освен да съжалявам
И песента , която ти пееше
Винаги , винаги ще я чувам!

http://www.youtube.com/watch?v=KqRSwcO38C4

http://www.youtube.com/watch?v=pZLSM40V0o8

 





Тагове:   мъртви листа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6840301
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031