Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2017 20:20 - Цветето на Спомена
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2139 Коментари: 13 Гласове:
12

Последна промяна: 30.03.2017 19:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image
  image
image
image
image
 
image
Добавям няколко фотографии
  image

image

image

image

image
 
  image   image   image   image
 
image
                          
 от градината на сестричката ми

image

image

image

image

image




Гласувай:
12



1. anin - Сега е най-цветния и красив период, ...
28.03.2017 20:32
Сега е най-цветния и красив период, всичко разцъфва, раззеленява...
Красиви снимки!
цитирай
2. valeska - Синият зюмбюл изразява съжаление, ...
28.03.2017 20:44
Синият зюмбюл изразява съжаление, тъга и молба за прошка, розовият зюмбюл - искреност, а белият зюмбюл – обич. :)
цитирай
3. vesever - Анич, прекрасни са цветовете и а...
28.03.2017 20:46
Анич, прекрасни са цветовете и ароматите, макар че градинката ми все още е сравнително бедна...мисля тепърва да я направя "джунгла", отвсякъде растения, цветове, арки с катерещи рози /само си представи гледката/ :)
<3
цитирай
4. vesever - Валеска, благодаря ти, преди време ...
28.03.2017 20:51
Валеска, благодаря ти, преди време от теб разбрах, че го наричат Цветето на Спомена.
Не знаех и за символите на различните цветове зюмбюли. Имам точно тези цветове и също един, който отива към лилаво...
Радвам се, че дойде да видиш този постинг, мислех да го направя като поздрав за теб, защото на 8. март спомена, че зюмбюлът е любимото ти цвете, но понеже почти не се познаваме, не знаех дали ще ти е приятно непозната да ти прави поздрав и не го упоменах. Но пък ти си го намери.
Ако ти е харесал, значи е за теб :)
цитирай
5. to4icata111 - Ммм..усетих аромата на зюмбюлите красиви...
28.03.2017 21:35
и една пеперуда шарена кацна на миглите ми. :)))
Благодаря за споделената пролетна красота, Веси!
Щастлива Пролет!
Сърдечни поздрави,
Криси
цитирай
6. vesever - Криси, аз тази вечер седя и преве...
28.03.2017 22:06
Криси, аз тази вечер седя и превеждам и всичко изглежда нормално, но на моменти ме лъхва аромат на зюмбюли, толкова силно, че се стъписвам :))
Не знам каква е тази магия, зюмбюлите ми спят навън в градината...
А пеперудите и пчелиците ги дебна редовно, когато навестяват градинката ми, за да ги фотографирам...
Радвам се, че са дошли и при теб!
Поздрави и от мен. Утре, като се проветри главата ми, ще те посетя да прочета някое мило стихче.
цитирай
7. cinderellathespy - Зюмбюлите - https://youtu.be/0wH6lPtL-JE
29.03.2017 13:21
Веси,
като ги загледах тия цветета и се сетих за едно клипче,
което направих преди 5 години с цветята в моята градинка!
Даже цвета на един розов зюмбюл съм си го сложила
за профилна снимка в ю-тюб и гугъл плюс! Видях, че Вале е написала че
този цвят означава искренност - избрала съм го интуитивно! :))
И песничката, която звучи е супер на фона на твоите красоти! Обичам я!
Къде отиваме сега? - Само напред и нагоре вървим!
Никакво отстъпление от целите и идеалите! <3
Не съм пускала клипчето отдавна. Дано ти тръгне!
Ако не стане тук, ще ти го пусна като съобщение
във Фейс-а! Прегръдки от мене и усмихнат ден! :))
Аз ще влизам да съдя един обиждач-побойник!

Ели
____________________________________
Цветове
https://youtu/0wH6lPtL-JE
цитирай
8. vesever - Ели, аз имам афинитет към белите ...
29.03.2017 14:47
Ели, аз имам афинитет към белите зюмбюли, но имам само един засега...и си го кътам като писано яйце :))
Опитах да допиша линка, за да тръгне, и се отваря, но нетът ми е много слаб и затова не тръгва. Довечера ще си го пусна, когато съм с нормален нет.
Отдавна не съм правила клипчета и аз, но скоро ще направя една пролетна компилация...

Успех в съда! <3
цитирай
9. rosiela - Много красиви цветя!
29.03.2017 16:39
Удоволствие за окото и душата!
цитирай
10. vesever - Росица, благодаря! Утре след...
29.03.2017 17:07
Росица, благодаря!
Утре следобед ще успея да добавя в този постинг още снимки на зюмбюли от градинката на сестра ми. Довечера празнуваме рождения ден на племенника ми.
Сестра ми има невероятни зюмбюли, с наситен цвят и едни пищни, обемни...
Останаха ми очите в тях! Мисля, че ще ти харесат.
цитирай
11. inel379 - Цветно и красиво! Вълшебство пролетно!:)
29.03.2017 17:59
Обич, искреност и скромност
излъчват всички пролетни цветя!
Това е първата прегръдка на слънцето
с пъстрите деца на любовта!:)
Чудесно си се справила, Vesever!
Усмихнат поздрав за теб!:)
цитирай
12. vesever - Прегръдки слънчеви да се събуждат ...
29.03.2017 19:44
Прегръдки слънчеви да се събуждат
И нежни дъхави цветя
В света доброто да разцъфва
Да изчезне всяка лошота

Благодаря ти, ИНелка!
цитирай
13. vesever - Ели, успях да видя клипа от таблета ...
29.03.2017 21:23
Ели, успях да видя клипа от таблета на децата, разкош! И мелодията ми е любима...
Много ме зарадва!
Прегръдки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4045822
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол