Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2009 17:37 - За хилядния ми читател
Автор: panazea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1287 Коментари: 0 Гласове:
6



Благодаря приятели , че ви има .

explorer
gosho568
reason
tit
ketbaloo
eliana
injir
henzelski
elpidaa
stix
kleopatrasv
mirra
raylight
krasss
chara
jenyst
nkf
boristodorov56
katan
julia13

и много други , които не мога да напиша сега .

 Аз дойдох в блог.бг , защото Ванката беше писал . Имах на ум да напиша неща , които ме вълнуват . Изобщо не очаквах , че някой ще чете. Пишех си така , за да запазя някои неща , които по мое мнение са важни.
Първа ме посрещна Пилчо , толкова възторжено , че аз даже не повярвах , за мен ли се пише това ?
Признавам , че ме вълнуват много въпроси . И не мога да се концентрирам само върху една тема .
Пиша постингите си отгоре , отгоре . Малко текст , малко музика и другото блогерите ще си го допълнят сами със своето въображение.
А защо бързам ? За да чета другите постинги , направени с много труд и вкус . Поезия , картини , музика . След като прочета два постинга на един блог , по коментарите търся следващия и така нишката на Ариадна ме води през лабиринта и намирам все нови и нови блогове . И се потапям в тази хармония на стих , музика и образ . Отделните блогове се сливат в един необичаен свят .Вече не различавам личности и хора . Душата ми се изпълва с радост  и музиката продължава да звучи .
Благодаря ви приятели , за това , което правите . Аз си оставам повече читател , отколкото писател . Винаги някой друг пише по-добре , отколкото бих го направила аз . Бъдете здрави!




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6883799
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930