Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2011 19:56 - За моята приятелка razkazvachka
Автор: panazea Категория: Хоби   
Прочетен: 4775 Коментари: 6 Гласове:
43

Последна промяна: 13.12.2011 20:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Интернет , тази необятна Вселена . Носи рискове , носи опасности ! Сигурно ! Който обича пътешествия , загадки , общуване  , за него интернет се явява непресъхващ извор на чудесни открития . Днес ще ви разкажа за моите открития . Сигурно са и ваши , но не сте ги описали . Такаааааааааа ! Първо ще пиша за човешките взаимоотношения .

Мен ме интересува човекът като създание пълно с емоции , преживявания и вълнения . Искам да разбера какво го вълнува и какво го натъжава . 

Има хора , които са извънредно сърдечни , истински вулкан от емоции . Как разбирам? По забързаните думи ,по мислите или по възклицанията ? Не ! Когато човек е силно емоционално разчувстван излъчва топлина . Може да се нарекат трептения , които се пренасят чрез неведоми пътища по мрежи и сървъри и достигат до теб . И ТИ целият засияваш , затрептяваш . Топлина те залива . Ето това е среща на едно същество с друго . Това е съчувствие и емпатия.

Ако случайно имате и камера и наблюдавате очите на тази личност , то те искрят. Някакъв вътрешен огън извира . Ако и ти си така , става колкото повече , толкова повече . По интернет се предават и емоции и те не са емотикони или думи . Те са топлинни вълни . Как се обяснява такъв феномен? Честно казано не ме интересува .

Между хората се създава приятелство и обикновено интуицията никога не лъже .

Този постинг е посветен на разказвачка и нейното изследване на интернет пространството и нашето проявление там .

Бъдете щастливи !

Панацея 



Тагове:   вълни,   интернет,   емации,


Гласувай:
43



1. plushok - Бъди..
13.12.2011 20:22
Но дали е безопасно? Аз лично не се притеснявам. Може би защото няма какво да крия или просто вече не ми пука. Но е така: можеш да срещнеш много слънчеви хора. Бъди щастлива и ти!
цитирай
2. panazea - Хе хе , плъхче !
13.12.2011 20:31
Който се бои от мечки не ходи в гората .
Можеш да изгориш ! Рискът си е твой !
Лично аз познавам двама , които адски изгоряха .
Така си е ! :)))
цитирай
3. hel - Според мен ако си тръгнал на лов за ...
14.12.2011 00:02
Според мен ако си тръгнал на лов за нещо и имаш очаквания, особено ако си нетърпелив и бързаш, вероятността да изгориш е по-голяма. Особено за жените, които търсят любов и взаимност. Все пак вероятността да срешнеш хора с близка до твоята душевност е голяма. И тук, както и в реала има прекрасни хора!
Поздрав и на двете!
Много хубав постинг!
цитирай
4. divna8 - Привет, Тони! Срещнах прекрасни ...
14.12.2011 10:10
Привет, Тони!
Срещнах прекрасни хора тук - сред тях сте и ти, и Гери...
Има и други, които също са прекрасни, но не го знаят или сами не вярват, че са такива. Те се държат предизвикателно, нападателно, гневно, плачевно и ... хората обикновено ги слагат в други категории.
Няма лоши хора... Има нееволюирали до Човеци...
Хубав ден ти желая и поздравления за хубавото посвещение, което ражда размисли :):):)
цитирай
5. razkazvachka - Благодаря ти, Пан! За малко да изпусна:))) Тая седмица ми се разказва играта от разнообразие:))))
14.12.2011 19:04
Но пък това ти емоционално текстче, Пан, знаеш ли как влиза в синхрон със следващото ми писание за трансцендентализма на технологизма.

Както и да е отивам да метна една предприказка и в моя блог.
цитирай
6. panazea - Благодаря , приятелки ,
16.12.2011 00:11
че сте при мен ! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6878499
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56438
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930