Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2009 17:07 - какво откривам в биберон бг
Автор: panazea Категория: Хоби   
Прочетен: 2183 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 26.09.2009 17:13


флирт с

охо , чичковците са решили да закърмят младите българчета още от люлката с флирт .

Много сме напреднали , няма що .

Твой приятел вечен

Весел Патиланчо

http://biblioteka.biberonbg.com/klasika/index.php

ПАТИЛАНСКИ ИЗВОР

Драги ми Смехурко,

Аз пак продължавам писмата за село. Летуваме тука по живо и здраво.
Една сутрин рано чичо Коста рече:
- Тръгвайте, жетвари! Днес почваме вече. Първом ще пожънем голямата нива, що е най-далече.
После чичо Коста към мен се обърна. С очи ме измери:
- Хайде, Патилане, и ти с нас ще дойдеш! Работа за всички там ще се намери!
Погледнах към баба. Тя с глава ми кимна. Искаше да каже: "Можеш да отидеш".
Аз от радост скочих. Събрах и поведох малките жетвари. Нашата дружина всичките превари.
Жетвата започна. Запяха жетварки. Сърповете бляскат. Падат класовете. Слънчо взе да сипе свойте лъчи жарки. Пот покри челата. лепнат гърбовете.
Чичо Коста викна:
- Де сте, патиланци? Стомните вземете! И на Райкин извор за вода идете!
Ний стомните взехме и към Райкин извор през дола поехме. Той беше далече, а слънцето още по-силно напече. Стомните наляхме. Но доде се върнем, доста пот проляхме. Ала разхладихме морните жетвари.
Не се мина дълго, свърши се водата. Сега аз сам викнах:
- Хайде, патиланци! Че и на мен вече пресъхна устата!
И от Райкин извор пак вода наляхме. Със пълните стомни през дола вървяхме. Тук под един габър аз вода съгледах и радост велика ми огря душата.



Тагове:   Какво,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6886065
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56443
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930